וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: גבר אמיץ נלחם בארבעה פורצים חמושים בדלת ביתו

2.10.2019 / 23:49

בעוד האינסטינקט הראשוני של כל אחד מאיתנו הוא לברוח או לקפוא במקום - אצל אסיף עלי התגובה הראשונית הייתה לתקוף כשגילה שלביתו נכנסו ארבעה פורצים חמושים - והוא הרחיק אותם באמצעות אגרופים

CCTV

מה אתם הייתם עושים אם הייתם נתקלים בחבורה של ארבעה פורצים בפתח דלתכם? סביר להניח שהייתם קופאים במקום, בורחים או פורצים בבכי. לאסיף עלי בן ה-35, תושב רוצ'דייל, מנצ'סטר רבתי, היה אינסטינקט אחר לגמרי: להיאבק בהם. זה ודאי לא האינסטינקט החכם ביותר, אבל עבורו זה עבד מדהים. בסרטון שצולם בשלישי שעבר, נראה עלי נאבק בארבעה פורצים חמושים ורעולי פנים בעזרת אגרופים בלבד. רק כשאחד מהם איים להרוג אותו - הוא רץ למטבח והביא זוג סכינים כדי לתקוף שנית. אומץ או טיפשות? תחליטו אתם.

בחדשות הערב של מנצ'סטר דווח כי עלי, בעל סוכנות נדל"ן וחנות בגדים, הגיב בקור רוח כשגילה שאדם רעול פנים נכנס בסביבות השעה 21:15 לביתו וניסה לתקוף אותו. מהר מאוד נכנס עוד פורץ ואחריו עוד אחד כשעלי לא ויתר והמשיך להילחם בהם בידיו החשופות. הוא סיפר כיצד המחשבה הראשונה שעלתה בראשו הייתה להגן על אשתו שרלוט בת ה-30, ששהתה במיטתה שבקומה השנייה כשניסיון השוד התרחש.

נלחם בארבעה פורצים שנכנסו לביתו. צילום מסך
הפורץ הראשון נכנס לבית/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פורצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully