וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לראשות

11.12.2000 / 20:16

שער אחד של סרגיי קלצ'נקו הספיק למכבי חיפה לנצח את מכבי פ"ת ולחזור למקום הראשון בליגת העל. בן יוסף מפ"ת הורחק, בניון הצטיין ויניב קטן חזר כדי להחמיץ

מכבי חיפה עשתה בדיוק את מה שעשתה בשבת האחרונה בית"ר ירושלים. 0:1 קטן מול מכבי פתח תקוה, תוצאה שהספיקה לשלוש נקודות ולחזרה למקום הראשון בליגת העל.

התוצאה בה הסתיים המשחק יכולה להטעות את מי שלא חזה במשחק. חיפה היתה עדיפה בהרבה על חניכיו של יוסי מזרחי, אבל שפע ההזדמנויות שניתנו לה לא נוצלו, וכמות הכדורים שהכינו יוסי בניון וראובן עטר לשחקני חיפה פשוט לא מצאו את דרכם לרשת.

אברהם גרנט החליט לתת לעטר צ'אנס בהרכב הפותח על חשבונו של ננאד פראליה הפצוע. עטר פתח מצויין וביחד עם בניון הביאו את חיפה לשלוש הזדמנויות מצויינות בשתי הדקות הראשונות.

פתח תקוה נתנה הרבה כבוד לחיפה בפתיחה, ומה שהוגדר, כמעין מפגש צמרת, הפך בפתיחה למשחק שהתנהל במחצית המגרש של פתח תקוה ולעיתים אפילו רק ברחבת ה-16 של האורחים.

בדקה ה-19 הוכרע המשחק. טעות של מגן פתח תקוה, וואהאב בארכאת, שנכשל בהרחקת הכדור סמוך לרחבתו של גולן מלול. עטר לא חיכה והעביר כדור לבניון. יוסי יכול היה לעשות את זה לבד, אבל מצא לבד את סרגיי קלצ'נקו שגילגל מקרוב פנימה.

השער עורר מעט את פתח תקוה, שהגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה רק בדקה ה- 55. טאדיץ' נגח מקרוב וניר דוידוביץ' הציל מצויין.

בדקה ה-58 הורחק תומר בן יוסף לאחר שהכשיל מאחור את בניון על סף הרחבה. בעשרה שחקנים כבר לא ניסו האורחים לעשות יותר מדי ורק ניסו לשמור על התוצאה המכובדת.

אחרי הסערה השבוע סביב פרשת יניב קטן, הראה גרנט שהכל סגור מבחינתו. קטן נכנס בדקה ה-63 והיה יכול לצאת גדול בדקה ה-76. אבל החמצה מול שער ריק השאירה את קטן המום ואת התוצאה ללא שינוי.

מכבי חיפה חזרה למקום הראשון והחזירה לעצמה את פער שתי הנקודות שלה מבית"ר ירושלים.
מכבי פתח תקוה, ללא ספק קבוצה סימפטית ונחמדה, אבל תתנחם עד תום השנה במיקום טוב בחבורת הצמרת שנעלמת לה אי שם מאחורי שתי הגדולות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully