וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיראן: נסראללה נפגש לאחרונה עם חמינאי ועם סולימאני

25.9.2019 / 22:45

כלי תקשורת ברפובליקה האסלאמית פרסמו תמונה משותפת של המנהיג העליון, מפקד כוח קודס ומזכ"ל חיזבאללה. לא ברור מתי והיכן נועדו השלושה, אולם חמינאי לא עזב את איראן במשך שנים ארוכות

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי ומפקד כוח קודס במשמרות המהפכה קאסם סולימאני נפגשו לאחרונה עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה - כך עולה לפי תמונה שפורסמה הערב (רביעי) בכלי תקשורת באיראן. לא ברור מתי והיכן נפגשו השלושה, אולם לפי הדיווחים היה זה בעת האחרונה.

בנוסף לכך, חמינאי לא יצא מאיראן בעשרות השנים האחרונות, מה שמחזק את הסברה שהפגישה התקיימה בטהראן. נסראללה זוכה לסיוע ולגיבוי המשטר, שהקים את ארגונו השיעי בעת מלחמת לבנון הראשונה בשנות ה-80.

סולימאני אחראי על פעילות משמרות ההמפכה מעבר לגבולותיה של איראן, ולפי ישראל הוא מוביל את ההתבססות שלה בסוריה, בלבנון ובמקומות אחרים במזרח התיכון. בחודש שעבר תקף חיל האוויר יעדים של איראן בסוריה, במטרה לסכל מתקפת רחפני נפץ על ישראל, ובתקיפות נהרגו שני פעילי חיזבאללה. בתגובה לכך, ועל רקע תקרית המל"טים בביירות מאותו היום, שיגר חיזבאללה כמה טילי נ"ט לעבר היישוב אביבים וכוחות צה"ל, אולם לא היו נפגעים באירוע.

חמינאי לצד נסראללה. ללא קרדיט, אתר רשמי
סולימאני לצד נסראללה וחמינאי/אתר רשמי, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully