וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא נעלמה מהסופר בגיל שנתיים. אחרי 39 שנה, אולי נמצא פתרון לתעלומה

קטריס לי נעלמה בסופרמרקט ליד בסיס צבאי בריטי בגרמניה ב-1981, בעת שהייתה עם אמה. המשטרה הבריטית עצרה חשוד במעורבות בתיק, שרודף אחרי המשפחה עד היום

קטריס לי. אתר רשמי
התיק נפתח מחדש ב-2017. קטריס לי/אתר רשמי

משטרת בריטניה עצרה חשוד במעורבות בהיעלמותה המסתורית של פעוטה בגרמניה לפני 38 שנה - כך דיווחה היום (רביעי) רשת BBC. קטריס לי נעלמה בסופרמרקט ליד בסיס צבאי בריטי בעיר פדרבורן, ביום הולדתה השני ב-1981. היא הייתה יחד עם אמה כשנעלמה. המשטרה הצבאית של בריטניה הודיעה כי המעצר התרחש ביום שני באזור סווינדון, אולם היא לא פירטה מעבר לכך. בנוסף לכך, נעשו סריקות בגן באזור.

ב-2012 הודתה המשטרה כי היא עשתה טעיות בעת החקירה הראשונית, וב-2017 הסכימה הממשלה על בחינה מחודשת של התיק. בשנה שעברה ערכה המשטרה סריקות בגדות נהר האלמה, ליד המקום שבו נעלמה הפעוטה.

האתר זוהה אחרי שפורסם עיבוד תמונה של אדם שנראה ליד הסופרמרקט, כשהוא אוחז בילדה הדומה לקטריס. הוא נראה במכונית ירוקה בגשר על הנהר, יום למחרת היעלמותה. באותו הזמן, אביה של הפעוטה, ריצ'רד לי, שהיה קצין בצבא, אמר כי זה אישר את הסברה שבתו נחטפה. הוא קרא להקים ועדת חקירה ציבורית להתנהלות בפרשה, שלדבריו אילו הייתה מתנהלת נכון בשנת ההיעלמות, "לא היינו עוברים זאת עד עכשיו".

דיוקן של חשוד במעורבות בהיעלמות פעוטה בת שנתיים בגרמניה. אתר רשמי
נצפה עם ילדה הדומה לקטריס. דיוקן של חשוד בפרשה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully