וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים בני השש נאזקו ונלקחו לתחנה. העבירה: התפרעות בבית ספר

שתי התקריות התרחשו בבית ספר באורלנדו, והשוטר שעצר את הילדים הושעה מתפקידו. סבתה של אחת הילדות שנעצרה סיפרה: "זה הכה בי כמו טונות של לבנים". המשטרה התנצלה, והילדים לא יעמדו לדין

שוטרים ליד זירת הירי בבית הספר בפלורידה, 14 בפברואר 2018. אי-פי, AP
האבטחה בבתי הספר תוגברה בשנים האחרונות/AP, אי-פי

שוטר בארצות הברית הושעה מתפקידו אחרי שעצר שני ילדים בני שש בבית ספר באורלנדו, פלורידה. סבתה של אחת מהילדים אמרה כי היא נאזקה אחרי שבעטה באחד המורים. הפרטים של התקרית השנייה עדיין לא ברורים.

השוטר, דניס טרנר, הושעה אחרי שבכירים במשטרה אמרו כי הוא לא קיבל רשות לעצור את שני הילדים. הרשויות אמרו כי הן ינסו למחוק את המעצרים מהתיק הפלילי שלהם, זאת אחרי שהם הואשמו בתקיפה קלה.

"הילדים לא יועמדו לדין, ובאותה חשיבות אני בוחנת את האפשרויות לביטול הנזק המשפטי כמו מחיקת המעצרים מהרישומים של הילדים", אמרה התובעת ארמיס איילה במסיבת עיתונאים. מפקד המשטרה אורלנדו רולון אמר כי בתור סב לשלושה ילדים בני פחות מ-11, "זה מאוד מדאיג אותי". לדבריו, "המחלקה שלנו נחושה להעניק שירותים מקצועיים ואדיבים".

חוקרי משטרה נראים בזירת ירי בבית הספר התיכון של בנטון, קנטקי 24 בינאור 2018. רויטרס
זירת הירי בבית הספר התיכון של בנטון, קנטקי בינואר שנה שעברה/רויטרס

הסבתא, מרלין קירלנד, אמרה לרשת NBC כי נכדתה סובלת מבעיות שינה, שייתכן שתרמו להתנהגותה. "הם אמרו לנו לחכות כמה דקות משום שנלקחו טביעות אצבעות, ואז זה הכה בי כמו טונות של לבנים", אמרה. "שום ילד בן שש לא צריך להיות מסוגל לספר למישהו שאזקו אותו, לקחו אותו בניידת משטרה ולמרכז נוער שם נלקחו ממנו טביעות אצבעות ותמונה".

לפי משטרת אורלנדו, השוטר כבר פרש משירות פעיל, אולם המשיך לעבוד כמאבטח בבית הספר כחלק מכוח המילואים של המשטרה. יותר ויותר בתי ספר ברחבי ארצות הברית שוכרים את שירותיהם של אנשי אבטחה בעקבות שורת מעשי טבח בשנים האחרונות. לפי סוכנות הידיעות הצרפתית, ב-46% מבתי הספר במדינה יש נוכחות משטרתית לפחות יום אחד בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully