וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופות ארוזות בשקיות: מקסיקו חשפה קבר המוני בארץ הקרטלים

18.9.2019 / 10:40

הרשויות במדינת חליסקו, שבה משתוללת לחימה בין קרטלי הסמים, זיהו 29 גופות, שתיים מהן של נשים ו-16 היו מבותרות. היקף מקרי הרצח במקסיקו בדרך לשבור שיא חדש

עריכה: שאול אדם

הרשויות במקסיקו אמרו אתמול (שלישי) כי הן מצאו 29 גופות ארוזות ביותר ממאה שקיות פלסטיק בקבר סודי במדינת חליסקו המערבית. שיעור מקרי הרצח במקסיקו זינק במחצית הראשונה של השנה, בדרך לחצות את שיא 29,111 המקרים שנרשמו בשנה שעברה במדינה מוכת אלימות הקרטלים.

התובע במדינת חליסקו, ג'ררדו סוליס, אמר במסיבת עיתונאים כי מאז התגלית המבעיתה בעיירה זפופן בשבוע הראשון של החודש, החוקרים ספרו 13 גופות שלמות ו-16 גופות מבותרות. הממשל המקומי והתובע הכללי אמרו כי שתיים מהקורבנות היו נשים, ולפחות לארבע מהנרצחים היו בעלי עבר פלילי, שאותו לא פירטו. גורם בלשכת התובע הכללי, שדיבר בעילום שם, אמר כי ייתכן שמספר הגופות יעלה עם המשך החקירה.

הקרטלים במקסיקו נוהגים לחטוף ולרצוח את יריביהם, ורבים מהם נקברים באתרים סודיים ברחבי המדינה. הרשויות לא אמרו אם הקבר ההמוני שאותר קשור לסכסוכים בין הכנופיות השונות, אף על פי שבחלסיקו פועלים כמה קרטלים בהם "חליסקו הדור החדש", שלפי הרשויות האמריקניות מהווה אחד מחמשת ארגוני הפשיעה המסוכנים ביותר בעולם.

תיעוד מחריד: 29 גופות נמצאו בבאר בעומק של כ-30 מטר 
סמוך לעיר גואדלחארה, במחוז חליסקו שבמקסיקו. אתר רשמי
אתר הקבורה שבו נמצאו הקברים/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully