וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנן להתחתן עם אישה שלישית, והוכה על ידי נשותיו הקודמות

6.10.2019 / 0:09

תושב הודו, שהתחתן בחשאי עם שתי נשים שונות והתעלל בהן, החליט להתחתן עם שלישית. כשהן גילו על כך הן החליטו לנקום בו והכו אותו בצורה קשה, ובסופו של דבר - הוא נעצר ע"י המשטרה

TWITTER

ס. ארווינד, תושב הודו, היותר מוכר לתושבים במקומיים בתור דינש, התחתן לראשונה בשנת 2016, אך עוד באותה שנה התחתן עם אישה נוספת, מבלי שאשתו הראשונה ידעה על כך. בתקשורת המקומית פורסם כי דינש התעלל בשתי הנשים, וגרם לשתיהן לברוח ממנו ולחזור לגור עם הוריהן - אם כי מבחינה חוקית נותרו נשואות לו.

אלא שכפי שתראו בתיעוד, הן חזרו לנקום בו אחרי שגילו שהוא מתכנן להתחתן עם אישה שלישית. השתיים החליטו לפעול ברגע שגילו על התוכניות של דינש. הסרטון, שצולם בחודש שעבר במחוז טאמיל נאדו, מראה את אחת מהנשים שלו רצה אליו ומכה אותו בעזרת חפץ שהיא מחזיקה בידיה. כמה רגעים לאחר מכן מצטרפת אשתו השנייה ומתחילה להכות אותו גם כן.

מהר מאוד הבלאגן באזור שולט, כשגברים שהיו באזור מתחילים גם הם להכות את בן ה-26. הם בועטים בו וחובטים בו באגרופיהם בזמן שהוא שוכב על הרצפה ומבקש רחמים. על פי הפרסומים בתקשורת המקומית, דיניש נעצר בסופו של דבר על ידי המשטרה המקומית והוא צפוי לעמוד לדין.

פוליגמיה (ריבוי נשים) הוצאה מהחוק בהודו ב-1956 לכל האזרחים ההינדים, אבל מוסלמים עדיין יכולים בצורה חוקית להתחתן עם כמה נשים. מי שעובר על החוק במקרה כזה אמור להכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully