וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון עמידר החדשה אישר: קובי אמסלם נבחר ליו"ר החברה

15.9.2019 / 23:34

ההנהלה העליונה אישרה את מיוניו ליושב ראש חברת הדיור הממשלתית. אמסלם, לשעבר ראש אגף השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, מונה לתפקיד לאחר שהחברה התנהלה ללא יו"ר זה שלושה חודשים. בנו אילון שנדרס למוות ביולי אשתקד בתל אביב

קובי אמסלם. תצלום: משרד האוצר, מערכת וואלה! NEWS
מונה ליו"ר עמידר החדשה, קובי אמסלם/מערכת וואלה! NEWS, תצלום: משרד האוצר

דירקטוריון עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל, בחר הערב (ראשון) את עו"ד קובי שלו אמסלם, אביו של הנער אילון שלו אמסלם שנדרס למוות בחודש יולי אשתקד בתל אביב, ליו"ר דירקטוריון החברה. המינוי כיו"ר טעון את אישורם של שר האוצר, משה כחלון ושרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא ביטון לאחר התייעצות עם הועדה לבדיקת מינויים.

החברה מסרה כי "שלו אמסלם, עורך דין בהשכלתו ובעל תארים מתקדמים במשפטים ובמינהל עסקים, מילא בהצלחה שורת תפקידים בכירים במגזר הציבורי ומציג ניסיון ניהולי מגוון, לצד היכרות מיטבית עם משרדי הממשלה וגופי הרגולציה".

הוא כיהן בין השנים 2012-2016 בתפקיד ראש אגף השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר. לפני כן שימש כיועץ המשפטי לממונה על השכר, וכן פרקליט בכיר בפרקליטות המדינה בתחום דיני העבודה. בשנתיים האחרונות משמש כיועץ ליחסי עבודה ולמשא ומתן וכעורך-דין בתחום, וכן מרצה לדיני עבודה בבית הספר למשפטים במכללה למינהל.

שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, מסרה: "כבר מהיום הראשון לכהונתי ביקשתי להטמיע את התפיסה לפיה עלינו לשים את דיירי הדיור הציבורי וצרכיהם במרכז והדגשתי את החשיבות שבשיפור השירות הניתן להם ע"י המדינה. אין לי ספק כי תחת הובלתו של יעקב, נוכל לקחת את עמידר עוד כמה צעדים קדימה. זהו מינוי ראוי של אדם בעל יכולות מרשימות, נחוש, בעל ניסיון ניהולי רב שנים ורגישות חברתית שכל כך נחוצה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully