וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בתו של מלך סעודיה הורשעה במעורבות בתקרית אלימה

12.9.2019 / 16:40

עשרה חודשי מאסר על תנאי נגזרו על חסן בנת סלמאן, שהורתה למאבטח שלה לתקוף עובד בדירת הפאר שלה בפריז רק כי הוא ניסה לצלם אותה. לדבריו, היא התייחסה אליו כמו אל כלב, ואמרה לו: "עכשיו תראה איך מדברים לנסיכה"

צילום: רויטרס

בית משפט בצרפת הרשיע היום (חמישי) את בתו של סלמאן מלך ערב הסעודית במעורבות בתקרית אלימה, וגזר עליה עשרה חודשי מאסר על תנאי.

התביעה האשימה את הנסיכה חסן בנת סלמאן במתן הוראה למאבטח שלה להכות עובד בדירת הפאר שלה בפריז. לפי כתב האישום, העובד אשרף עיד אמר למשטרה כי המאבטח של הנסיכה סעודית קשר את ידיו, הכה אותו באגרופים ובעט בו, תוך שהוא מאלץ אותו לנשק את רגליה של הנסיכה שהאשימה אותו בכך שצילם אותה בטלפון הסלולרי שלו.

לדבריו, בזמן שהמאבטח הכה אותו, הנסיכה התייחסה אליו כמו אל כלב ואמרה לו: "עכשיו תראה איך מדברים לנסיכה, איך מדברים למשפחת המלוכה".

הנסיכה בת ה-43 היא אחותו של מוחמד בן סלמאן, יורש העצר של ערב הסעודית. היא הכחישה את הטענות נגדה, אולם היא לא הייתה נוכחת בבית המשפט בעת מתן גזר הדין. לפני תחילת המשפט, עורך דינה המקומי, עמנואל מויין, אמר כי החקירה מבוססת על הצהרות שווא.

למשפחת המלוכה הסעודית היו כבר בעיות משפטיות בצרפת בעבר. ב-2013 הורה בית משפט במדינה על הקפאת הנכסים שיש לנסיכה מהא א-סודיירי, אשתו של שר הפנים לשעבר הנסיך נאיף בן עבד אל-עזיז, אחרי שלא שילמה חשבונות במלון פאר בסך שישה מיליון אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נכחה במשפט. הנסיכה חסה בנת סלמאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully