וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות: חשש לזיהום במגבוני "לייף בייביז" של סופר פארם

6.9.2019 / 10:05

המשרד מתריע על חיידקים במוצר וקרא להפסקת השימוש במגבונים והנחה להסיר אותם מהמדפים. מחברת לייף נמסר: מדובר במגבונים במהדורה מוגבלת, אשר נמכרו במאות יחידות בודדות, המכירה הופסקה עד להשלמת הבדיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרד הבריאות קורא היום (שישי) להפסקת שיווק ושימוש באצווה 4911 של המוצר "לייף בייביז - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום" בשל חשש כי באצווה של המגבונים התגלה זיהום, וקיים חשש לבטיחות השימוש במוצר.

המגבונים מיוצרים על ידי חברת די.פי.אל מוצרים היגיינים חד פעמיים בע"מ ומשווקים על ידי סופר פארם. הודעה מתאימה נמסרה לנקודות המכירה וניתנה הנחייה להסרת אצווה זו מהמדפים. לקוחות אשר ברשותם מוצר מהאצווה הנ"ל מתבקשים להפסיק את השימוש במוצר.

משרד הבריאות קרא לציבור לעשות שימוש באצווה זו, ולהחזיר את המוצרים לנקודות המכירה. למענה לשאלות נוספות או בירורים ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של חברת די.פי.אל בטלפון 1-800-801-515 ולשירות לקוחות סופר פארם 09-9725151.

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מפני שימוש בתמרוקים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש בתמרוקים שלא יוצרו על פי תנאי רישיונם.

מלייף נמסר: מדובר במגבונים במהדורה מוגבלת, אשר נמכרו במאות יחידות בודדות, ומכירות אצווה זו הופסקו עד להשלמת הבדיקה. אנו פועלים בשיתוף היצרנית, חברת ניאופארם, ומשרד הבריאות ומתנצלים על חוסר הנוחות. כל לקוח אשר מעוניין להחזיר את המוצר ו/או להחליפו מוזמן לגשת לסניף הנוח לו.

  • עוד באותו נושא:
  • מגבונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully