וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לצורכי אספנות": קצין הכבאות שבביתו נתפס נשק רב שוחרר למעצר בית

5.9.2019 / 11:48

רב-רשף צחי אללוף שוחרר למעצר בית לאחר שבביתו נתפסו כלי נשק, אלפי כדורים, כוונות ומשתיקי קול בניגוד לחוק. הוא יוכל לשוב לעבודתו לאחר תום מעצר הבית, וזכה לתמיכת קצינים בכירים במחוז ת"א שהגיעו לבית המשפט

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אביעד בללי

קצין הכבאות שחשוד בהחזקת אמצעי לחימה רבים שוחרר היום (חמישי) למעצר בית בן חמישה ימים שבסופם ישוב לעבודתו בתחנת הכיבוי בתל אביב. בתחילת השבוע איתרו בלשי משמר הגבול בביתו של רב-רשף צחי אללוף, כלי נשק, אלפי כדורים, כוונות ומשתיקי קול בניגוד לחוק.

בחיפוש שנערך בביתו של החשוד נמצאו 15 כלי נשק מתוכם שבעה אקדחים ושמונה נשקים ארוכים בהם נשקי צלפים שהוחזקו על פי החשד בניגוד לחוק. עוד איתרו השוטרים בחיפוש מספר גדול של ארגזי תחמושת שהכילו אלפי כדורים בקטרים שונים.

עוד אותר בחיפוש רימון הלם, כוונות ומשתיקי קול. "אנחנו מבצעים פעילויות רבות למיגור החזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים ואנחנו מצליחים לאתר עשרות אם לא מאות נשקים בשנה אבל כמות כזו של נשקים בבית אחד, סוגי הנשקים והכמות העצומה של התחמושת הפתיעה אפילו אותנו", סיפר קצין מג"ב שפיקד על הפעילות.

אללוף נחשד גם באיומים בחשד לאיומים על צעירה שנעצרה גם היא בעבר בחשד לנשיאה ואחזקה של נשק. עו"ד גיא שמר המייצג את קצין הכבאות אמר כי החשוד אסף את הנשקים לצורך אספנות, לא נובעת מסוכנות ממנו. לבית המשפט הגיעו קצינים משריקות הכבאות כדי לתמוך בחברם, ובהם מפקד מחוז תל אביב בשירותי הכבאות טפסר רונן מכטייב.

הארכת מעצר של צחי אללוף קצין הכבאוות  בחשד להחזקת אמצעי לחימה, בית משפט השלום בחדרה. שלומי גבאי
אללוף בבית המשפט בחדרה, היום/שלומי גבאי
אמצעי לחימה שנמצאו בביתו של קצין כבאות בבית אריה, 3 ספטמבר 2019. משטרת ישראל, עיבוד תמונה
כלי הנשק שנתפסו בביתו של קצין הכבאות/עיבוד תמונה, משטרת ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • אחזקת נשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully