וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מאזור השרון נעצרה בחשד שהתעללה בבנה בן השנתיים

לירן לוי, כתבנו לענייני משטרה

4.9.2019 / 16:04

האם, בת 22, פנתה את בנה לבית החולים בטענה שהוא נפל ונחבל. עם זאת, הצוות הרפואי במקום חשד שהכתה אותו והזמין את המשטרה. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרה עד ליום שישי בדיון שהתקיים בדלתיים סגורות בשל מצבה הנפשי ואירועים מעברה של החשודה

אמבולנס בחנייה. דוברות מד"א, אתר רשמי
אמבולנס בחנייה/אתר רשמי, דוברות מד"א

צעירה בת 22 נעצרה היום (רביעי) בחשד שהתעללה בבנה, פעוט בן שנתיים, בעיר באזור השרון. האם הביאה את בנה לבית החולים שניידר בטענה שהוא נפל ונחבל. ואולם, הצוות הרפואי חשד בצעירה שהיא הכתה את הפעוט ועירב את המשטרה, שעיכבה אותה לחקירה בתחנה.

בהמשך, בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרה עד יום שישי. לבקשת עורך דינה, עידו רז מהסנגוריה הציבורית, הדיון התנהל בדלתיים סגורות והשופט הוציא צו איסור פרסום הוצא על שמה ועל פרטי האירוע. עורך הדין טען למצב נפשי ואירועים מעברה של החשודה וחרף התנגדות המשטרה בטענה כי זכות הציבור לדעת - השופט קיבל את הבקשה וסגר את הדיון. מדובר בצעירה ללא עבר פלילי ונסיבות האירוע נבדקות. הפעוט מאושפז עדיין בבית החולים ובני משפחתו נמצאים לצד מיטתו.

המקרה הקשה מצטרף לפרשת ההתעללות של הורים בבתם בת השבע מלוד. לפני יומיים הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום נגד השניים שהתעללו בבת השבע שנמצאה קשורה בביתה בעיר. כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הינד נאבלסי, מייחס לנאשמים ריבוי עבירות של התעללות בקטין על ידי אחראי בצוותא, תקיפה קטין הגורמת חבלה חמורה על ידי אחראי, הזנחת קטין על ידי אחראי בצוותא וכליאת שווא בצוותא. כמו כן, מכתב האישום עולה כי העבירות בוצעו במשך תקופה ממושכת.

על פי כתב האישום, ההתעללות וההזנחה כללו בין היתר תקיפות בידיהם ובאמצעות חפצים, וכתוצאה מהן נגרמו לילדה כוויות וחבלות חמורות בכל חלקי גופה. ההורים קילחו את בת השבע במים רותחים, כלאו אותה בחדרה ובשירותים וכפתו אותה בחבל. כמו כן, מנעו ממנה אוכל, לא דאגו לטיפול רפואי הולם והשאירו אותה בביתה ללא השגחת אחראי. עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

(עדכון ראשון: 11:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully