וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצה סילק סטודנטית שסירבה לצפות ב"ג'נין ג'נין"

3.1.2003 / 9:19

סטודנטית לתקשורת במכללה האקדמית בנתניה טוענת כי ראש החוג אמר לה: עופי מהשיעור, מהקורס ומהמכללה - לגזענות ולטמטום אין פה מקום; המרצה, גדי יציב: היא סולקה כי התנהגה לא כשורה

סטודנטית במכללה האקדמית בנתניה שביקשה שלא להשתתף בשיעור בו אמור היה להשתתף הבמאי והשחקן מוחמד בכרי, ולהקרין את סרטו "ג'נין ג'נין" - נתקלה בתגובה קשה מצדו של ראש החוג לתקשורת. ראש החוג, ד"ר גדי יציב, אמר לסטודנטית, רחלי נעים: "לגזענות ולטמטום אין מקום במכללה. תעופי מהשיעור, מהקורס שלי ומהמכללה".

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי רק ברגע האחרון נדחתה הקרנת הסרט, בעקבות פנייתה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג. ראש העיריה כתבה לראש החוג, כי "בשם מאות נפגעי הטרור בעיר, אני מבקשת לדחות את ההקרנה לימים רגועים יותר". בכרי, שהיה בדרכו למכללה, קיבל הודעה שלא להגיע.

נעים סיפרה אתמול כי יציב התנצל בפניה במהלך בירור שנערך אצל נשיא האוניברסיטה, אולם אמר לה כי היא בושה למכללה. "הוא סירב ללחוץ את ידי, ואמר שהידיים שלו יזדהמו ממני", סיפרה.

יציב אמר בתגובה: "הסטודנטית סולקה כיוון שהתנהגה שלא כהלכה". הוא הכחיש כי אמר את הדברים שנעים מייחסת לו. שרת החינוך, לימור לבנת, אמר בתגובה כי "זו התבטאות אומללה. נשיא המכללה סיכם עם המרצה כי הוא יתנצל בפני הסטודנטית בנוכחות הסטודנטים האחרים בחוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully