וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט הישראלים שנחשדו באונס בכרתים: הם שוחררו ממעצר ובדרכם לארץ

3.9.2019 / 15:23

אחד מעורכי דינם של העצורים, בני 29 ו-35 שנעצרו בחשד לאונס התיירת הגרמנייה, טען כי הם שוחררו ובית המשפט אפשר להם לטוס לישראל. לטענתו, "המשטרה מצאה שמדובר בסיפור מופרך ואפילו גרוע מכך - שקרי". עוד הוסיף כי המתלוננת עזבה את יוון

סי סייד ריזורט וספא. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
מלון בכרתים/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

שני הישראלים החשודים באונס תיירת גרמנייה בכרתים שוחררו ובדרכם לארץ - כך הודיע היום (שלישי) עו"ד קובי קמר, המייצג אותם מישראל. דבריו מגיעים אחרי שבית המשפט דן בהארכת מעצרם של השניים, בני 29 ו-35, שנעצרו בתחילת השבוע בחשד שאנסו את בת ה-19 בבית המלון.

עו"ד קמר טען כי המשטרה המקומית הגיעה למסקנה שאין הכרח בהמשך מעצרם, מאחר ש"היא חקרה, בדקה ומצאה שעל פניו מדובר בסיפור מופרך ואפילו גרוע יותר ממופרך - שקרי". עוד הוסיף עורך דין כי נאמר להם ש"אפילו שמדובר בתלונה על אונס, חייבים לשחרר אותם". בהתאם לכך, בית המשפט אפשר להם לטוס לישראל. על המתלוננת אמר עורך הדין כי היא עזבה את יוון כך שגם אם יתקיים משפט, היא לא תעיד בו.

בחקירה הם טענו כי רק אחד מהם קיים יחסי מין עם הצעירה. עורכת דינם, עו"ד גליה ליבר גולן, טענה כי "הסיפור של הבחורים הוא עלילה וחסר תשתית. מדובר בבחורים מכובדים, זה לא ילדים בני 17 שמחפשים עניין. הם בעלי מקצוע שבסך הכול באו לחופש". היא הביעה תקווה "שהטרגדיה הזאת מבחינתם תסתיים" ואמרה כי יש בידיהם ראיות אובייקטיביות ו"אני מקווה שנצליח לגרום לבית המשפט לשחרר אותם".

לדבריה, "הם מצאו אהבה בלילה ונפרדו בבוקר לשלום, זה מה שהיה בבוקר כנראה היא הייתה צריכה להסביר להורים שלה איפה הייתה בלילה ולא היה לה מה לומר. מחר אני טסה ליוון לדיון ונקווה שיקבלו את העדויות שיש לנו ויבינו שהכל עלילה מרושעת".

התיירת הגרמנית הגישה תלונה במשטרה המקומית, ובחקירתה סיפרה כי פגשה את השניים לפני כן ולכן קיבלה את הצעתם ללכת לחדרם, ושם על פי החשד נאנסה. המשטרה פשטה על בית המלון והמועדון בו בילו ואספה עדויות וצילומי אבטחה.

(עדכון ראשון: 13:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully