וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא גנב 50 דולר. אחרי 36 שנה בכלא, הוא סוף סוף משתחרר

שופט באלבמה הורה לשחרר גבר בן 58 שנידון למאסר עולם לאחר ששדד סכום כסף זניח ממאפיה. משפחתו צהלה במהלך הקראת הפסיקה ועורכת דינו העידה: "גם כשחשב שיהיה אסיר כל חייו, ניסה להשתנות"

אלווין קנארד אסיר ששוחרר לאחר ששדד 50 דולר וריצה 50 שנות מאסר, אוגוסט 2019. רשות בתי הכלא של ארה"ב, אתר רשמי
לקחת אחריות על מעשיו גם בעת שחרורו. אלווין קנארד/אתר רשמי, רשות בתי הכלא של ארה"ב

שופט באלבמה הורה לשחרר גבר שנידון למאסר עולם, לאחר ששדד 50 דולר ו-75 סנט ממאפיה. אלווין קנארד בן ה-58 ריצה 36 שנות מאסר בבית הכלא דונלדסון וביום שישי האחרון יצא לחופשי. קנארד קיבל את העונש הכבד תחת החוקים המחמירים שהונהגו בשנת 1970 במדינה הדרומית, במטרה למנוע פשיעה חוזרת.

ב-1983, כשהיה בן 22, קנארד שדד מאפייה באיומי סכין. למרות שלא היו נפגעים באירוע, הוא נידון למאסר עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי. קנארד הודה באשמה לאחר המעשה וגם בעת שחרורו אמר לשופט כי הוא לוקח אחריות מוחלטת על מעשיו.

עורכת דינו קלרה קרוודר אמרה כי מרשה הוא אדם מיוחד. "גם כאשר הוא חשב כי הוא עומד להיות אסיר כל שארית חייו, הוא ניסה להשתנות", העידה. לדבריה, קנארד חשב למי ישאיר את חפציו אחרי מותו והתייחסה לכך שזה מראה על חומרת המחסור במערכת בתי הכלא. "הוא רצה לוודא שאסיר אחר יקבל את הביגוד התרמי שלו כדי שיהיה להם חם במהלך החורף".

במהלך הקראת הפסיקה, חבריו ומשפחתו של קנארד ,שביקרו אותו במהלך מאסרו, קפצו מהתרגשות באולם בית המשפט והריעו. "כולנו בכינו", אמרה אחייניתו פטרישיה ג'ונס. עוד הוסיפה כי הוא "נרגש מההזדמנות שניתנה לו", ולאחר שחרורו הוא מקווה לשוב לעבודתו כנגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully