וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחה אכזרית: גרמה לילדיה לחשוב שהיא חתכה לעצמה את האצבע

13.9.2019 / 0:02

אמא לשני בנים החליטה למתוח אותם בגדול. היא חתכה גזר במטבח וביימה כאילו היא חותכת לעצמה את האצבע לשניים. הצרחה של האם הקפיצה את הבנים והסרטון הפך לויראלי ברשת. צפו

מתיחה אכזרית. צילום מסך
הלכה רחוק מדי? המתיחה האכזרית/צילום מסך

התעסקות עם אוכל ובעיקר חיתוך של ירקות, יכול להיות עסק מסוכן ואנחנו עלולים להיחתך אם לא ננקוט במשנה זהירות במטבח. אמא לשני ילדים שחתכה גזר במטבח גרמה לקטיעת האצבע שלה בזמן שהכינה ארוחת ערב למשפחה שלה, או זה לפחות מה שהיא גרמה לבנים שלה לחשוב שקרה.

בסרטון שעלה לרשת לפני כשלושה שבועות וצבר כבר מעל 50 מיליון צפיות, אפשר לראות האמא מכינה את המתיחה האכזרית במיוחד. היא השתמשה בצבע אדום כמו דם, קיפלה את האצבע שלה עם נייר דבק וצבעה גם את הגזר כך שייראה שהוא חלק מהאצבע החתוכה שלה. בזמן שהיא הנחיתה את הסכין היא צרחה מכאבים כביכול, כשברקע הילדים המבוהלים שלה רצים ומנסים לעזור לה.

מרוב פאניקה אחד הילדים שלף מחבת מהכיור וזרק אותו עליה. "לא את זה", היא צרחה עליו, "תביא מגבת. מה אתה עושה?". הילד השני זרק עליה מגבת, אבל האם לא התרשמה מהמאמצים שלהם וביקשה מהם לתת לה את הטלפון כדי שתוכל להזעיק עזרה. הילד הבוגר יותר שאל אותה איפה הטלפון, ואז היא הצביעה לו על המקום שבו היתה המצלמה וגילתה לו שהכל היה מזוייף. האמא פרצה בבכי, אבל הילדים נכנסו לתסכול גדול ולא ממש אהבו את המתיחה הזו.

התגובות לסרטון הזה בטוויטר היו קורעות. חלק חשבו שהסרטון מזוייף, אחרים חשבו שהאמא הגדימה מה אתם חושבים?

  • עוד באותו נושא:
  • גזר
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully