וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד רפובליקני שני קורא תיגר על טראמפ: "המדינה חולה ממנו"

ג'ו וולש נכנס למרוץ על מועמדות המפלגה לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב בשנה הבאה, אך סיכוייו להחליף את טראמפ קלושים. "אני רץ כי הוא לא כשיר, הוא ילד"

ג'ו וולש, חבר קונגרס לשעבר שנכנס למרוץ על המפלגה הרפובליקנית, 25 באוגוסט 2019. רויטרס
היה חבר בתנועת התה השמרנית. וולש/רויטרס

שמרן הרדיו השמרני וחבר הקונגרס לשעבר ג'ו וולש נכנס למרוץ הרפוליבקני לנשיאות, המועמד השני שקורא תיגר על הנשיא דונלד טראמפ לקראת הבחירות בשנה הבאה.

"המדינה חולה מהתקפי הזעם של האיש הזה, הוא ילד", אמר וולש, בן 57, לרשת ABC על כניסתו למרוץ, על אף הסיכויים הלא רבים שלו להצליח. "אני רץ כי הוא לא כשיר, מישהו צריך לעשות את הצעד וצריכה להיות אלטרנטיבה", אמר וולש, לשעבר נציג בבית הנבחרים מטעם מדינת אילינוי שנבחר כחלק מתנועת "מסיבת התה" השמרנית.

הוא יצטרף למושל מסצ'וסטס לשעבר ביל ווילד, שהכריז על רצונו לאתגר את טראמפ באפריל. שניהם יעמדו בפני קרב קשה ביותר לייצג את המפלגה, ששינתה את פניה תחת כהונתו של טראמפ. הנשיא טרם הגיב על כניסתו למרוץ של וולש.

שום נשיא מכהן בהיסטוריה המודרנית של ארצות הברית הפסיד את המרוץ למועמד אחר במפלגתו, אולם הקרב הצמוד שניהלו ג'ימי קרטר הדמוקרטי ב-1980 וג'ורג' בוש האב הרפובליקני ב-1992 בישרו על קשייהם העתידיים שהסתיימו בסופו של דבר להפסד למפלגה היריבה.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בבית בבית הלבן עם נשיא רומניה, 20 אוגוסט 2019. רויטרס
אף נשיא מכהן לא הפסיד בפריימריז של מפלגתו. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully