וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דקות אחרי החתונה: בני זוג מטקסס נהרגו מפגיעת משאית

דקות בודדות לאחר שעזבו את המקום שבו נערכה חתונתם, נהרגו ריאנון בודאו והארלי מורגן בתאונת דרכים קשה. אמה ואחותה של הכלה, שנסעו מאחורי הרכב שנפגע והתהפך, סיפרו: "הדבר היחיד שהם רצו היה להתחתן ולהתחיל את החיים"

ריאנון בודאו והארלי מורגן שנהרגו בתאונת דרכים דקות לאחר חתונתם. רויטרס
בני הזוג ריאנון בודאו והארלי מורגן בטקס החתונה/רויטרס

בני זוג אמריקנים נהרגו בסוף השבוע האחרון בתאונת דרכים בטקסס, דקות בודדות לאחר חתונתם. ריאנון בודאו בן ה-20 והארלי מורגן בת ה-19 נישאו בעיירה אורנג' ולאחר שעזבו את המקום שבו נערך הטקס, התנגשו השניים במשאית.

לפי עדי ראייה, המכונית שבה נסעו התהפכה פעמים רבות לפני שנחתה בתעלה בצד הדרך. אמה של הכלה סיפרה כי הארלי וראינון היו זוג מגיל צעיר וכי "הדבר היחיד שהם רצו היה להתחתן ולהתחיל את חייהם". האם סיפרה כי היא ובתה נסעו מאחורי בני הזוג בזמן התאונה, והיו עדות למתרחש. "הם אפילו לא היו נשואים במשך חמש דקות. לשניהם היו כל כך הרבה חלומות".

מותם של בני הזוג נקבע במקום, כשהם עדיין היו לבושים בבגדי החתונה שלהם. מפקד המשטרה בעיירה אורנג', קית' לונגלויס, אמר כי "כל בני המשפחה יצאו אל הכביש אחרי התאונה, כאילו שהם הולכים לקבל את פניהם". מחקירת המשטרה עד כה לא נראה שנהג המשאית אשם בתאונה, והוא משתף פעולה עם המשטרה. במשטרה מתכוונים לבצע לנהג בדיקות סמים ואלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully