וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף מוגזם? שיתפה תמונות מתאונת האופנוע שלה וחטפה על זה ברשת

28.8.2019 / 0:02

ברשת מאשימים את טיפני מיטשל בניצול וזיוף תאונת אופנוע כדי להשיג עוקבים - וזאת בגלל איכות התמונות שהעלתה לאינסטגרם: "בחרתי בפלטפורמה הזאת כדי להמשיך ולספר את המסע שלי, כדי שיוכלו לעזור לי להחלים. ההתלהמות נגדי אינה הוגנת"

בסוף יולי האחרון נקלעה טיפני מיטשל לתאונת דרכים עם האופנוע שלה. בלוגרית הלייפסטייל מנאשוויל, טנסי, הצליחה להיחלץ מהתאונה עם כמה חבלות קלות ולאחר מכן פרסמה באינסטגרם תמונות שלה מהתאונה כדי לעדכן את 213 אלף העוקבים שלה בחוויה המפחידה שעברה.

בפוסט היא העלתה סדרה של תמונות שצולמו בידי חברה, צלם מקצועי, שבהם היא נראית צוחקת על האופנוע לפני התאונה ושוכבת על הרצפה כאובה אחריה. רבים שלחו לה איחולי החלמה מהירה, בעוד אחרים האשימו אותה בכך שהתייחסה לכל הנושא באופן לא מכבד והוסיפה לו קסם מיותר.

אחד המגיבים כתב: "הייתה לך תאונה קשה אבל דאגת שיהיו שם אנשים שיצלמו צילומים מדהימים כאלה? מדובר בעלבון גדול לאנשים שעברו תאונות דרכים. תפסיקי להאדיר תאונות". אחר הוסיף: "מי לא מצלם תמונות שלו מתרסק עם האופנוע, נכון? איך אנשים מגיבים כאילו מדובר בדבר נורמלי? אני מרגיש כמו איליין בניס שצועקת על כולם שהם אוכלים סניקרס עם מזלגות. מה לא בסדר עם כולכם? השתגעתם?". אחרים טענו שזו זייפה את התאונה רק כדי להוציא תמונות ייחודיות שיביאו לה עוקבים חדשים.

אחרי שתגובות שליליות רבות החלו להופיע, מיטשל הכניסה את התמונות לארכיון הסטורי באפליקציה בו גם שיתפה סרטונים שלה לאחר התאונה וסרטוני תגובה שלה לסערה ברשת. בסרטונים הגנה על ההחלטה שלה לפרסם את התמונות והזכירה לעוקבים שלה שהיא תמיד משתפת "סיפוריים אמיתיים מהחיים" ו"לא מפחדת לדבר על נושאים קשים לעיכול".

בפוסט נוסף באינסטגרם היא כתבה: "הואשמתי בזיוף התאונה כדי להשיג תשומת לב, אפילו בכך ששתלתי מוצר כדי לקדם חברת מים - ועוד כמה דברים נוספים שקשה לי אפילו לכתוב אותם. אני משתפת סיפורים מהחיים שלי מאז שפתחתי את החשבון. שיתפתי את כולם כשהפלתי, התגרשתי, על החרדות שלי, כשאיבדתי את בן הזוג שלי בתאונת דרכים לפני שלוש שנים וכיצד התאוששתי מזה. בחרתי באינסטגרם ככלי כדי להחלים ולהכיר אנשים אחרים שעברו דברים דומים כדי שנוכל לצאת מזה ביחד".

היא המשיכה: "להאשים מישהו בזיוף או ניצול תאונה זה משהו מאוד חמור, כי מה אם אתם טועים? זה באמת קרה לי ופחדתי. אני נפצעתי והייתי צריכה להחלים. הייתי בשוק, שכבתי בצד הכביש והיו לי פלאשבקים לתקופה שאיבדתי מישהו קרוב אליי. חברים היו לצידי, זרים קראו לאמבולנס וחיכו עד ששחררו אותי כדי להסיע אותי הביתה".

מיטשל סיכמה וכתבה: "כשמצאתי שחברי, שהוא צלם מקצועי, צילם תמונות של הכל, הייתי כולי בשוק. שיתפתי את התמונות עם אנשים שהיו חלק מהמסע שלי במשך השנים בגלל שידעתי שהם יבינו מה זה אומר בשבילי, וידעתי מה זה בשבילם. אני עצובה מכך שמשהו כל כך אמיתי ואישי זכה ליחס כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully