וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות הפלסטינית: הושגה הסכמה עם ישראל בעניין חובות הדלקים

בכיר הרשות חוסיין א-שייח' אמר כי רמאללה וירושלים הגיעו להסכמה בסוגיית חובות הדלקים. ההסכם הושג לפני מספר ימים עם הצד הישראלי, ובו יועברו החובות על נפט ודלק שרכשה הרשות מישראל", הוסיף. בפברואר החליטה ישראל לעכב כעשרה מיליון דולר בחודש מתוך הכנסות הרשות

אבו מאזן בישיבת חירום של ההנהגה הפלסטינית מחר בערב ברמאללה לדיון באתגרים הניצבים בפני הרשות ובהם קיזוז הכספים והריסת הבתים בואדי חומוס, 25 ביולי 2019. רויטרס
הגיע להסכמות בעניין חובות הדלקים, אבו מאזן/רויטרס

הרשות הפלסטינית, שנמצאת במשבר פיננסי עמוק מאז שישראל הקפיאה את העברות המס בפברואר, הודיעה היום (חמישי) כי היא קיבלה תשלום חלקי של מעט יותר מחצי מיליארד דולר.

השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית, חוסיין א-שייח', אמר כי הרשות וישראל הגיעו להסכמה בסוגיית חובות הדלקים של הרשות. "ההסכם הושג לפני מספר ימים עם הצד הישראלי, ובו יועברו החובות על נפט ודלק שרכשה הרשות מישראל", הוסיף א-שייח', שצוטט בסוכנות הידיעות הצרפתית. עם זאת, בכיר הרשות צייץ כי "זה לא אומר שהמשבר הפיננסי נגמר, כי ישראל עדיין מחזיקה את המיליארדים שלנו".

בפברואר החליטה ישראל לעכב כעשרה מיליון דולר בחודש, מתוך הכנסות של כ-190 מיליון דולר שהיא גובה מהרשות, והאיצה ביו"ר אבו מאזן לומר שהוא יקבל הכל או לא כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully