וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שריפה שפרצה סמוך לנתב"ג: הופסקה זמנית תנועת הרכבות

22.8.2019 / 15:13

בהנחיית גורמי הכיבוי באופן זמני הופסקה תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים נבון והנוסעים הופנו לתחבורה ציבורית חלופית בסמוך. בנוסף, רכבות בקו נהריה-מודיעין התחילו וסיימו את נסיעתן מצפון בתחנת נתב"ג

אתר רשמי

שריפה פרצה היום (חמישי) סמוך לנמל התעופה בן גוריון ובשל כך הופסקה בהנחיית גורמי הכיבוי באופן זמני תנועת הרכבות באזור. מהנהלת הרכבת נמסר כי רכבות בקו נתב"ג-ירושלים נבון לא הופעלו, ורכבות בקו נהריה-מודיעין התחילו וסיימו את נסיעתן מצפון בתחנת נתב"ג.

עוד נמסר כי עבור הנוסעים בתחנות נתב"ג ומודיעין הוזמנו היסעים. הנוסעים בתחנת ירושלים נבון הופנו לתחבורה ציבורית חלופית הממוקמת בסמוך וכוחות כיבוי הגיעו למקום.

שריפה סמוך לנתב"ג 22 באוגוסט 2019. רכבת ישראל, אתר רשמי
השריפה, היום/אתר רשמי, רכבת ישראל

בצל השרב הכבד פרצו לפני שבוע מספר שריפות ברחבי הארץ. ביישוב כפר חרוב בדרום רמת הגולן המשטרה אף פינתה בתים, בשל שריפת קוצים שהחלה סמוך לעין גב, והתפשטה לכיוון היישוב. מטוסי כיבוי הטילו מים בקו הבתים, כדי למנוע את התפשטות האש לתוך היישוב. שריפה פרצה גם בגבול לבנון, בקרבת היישוב מרגליות. חמישה צוותי כיבוי פעלו במקום, במטרה למנוע את התקדמות האש. במקום אף נשמעו פיצוצי מוקשים.

באותו יום פרצו שלוש שריפות קוצים קטנות גם בעוטף עזה והחשד הוא כי מדובר בבלוני תבערה. שתיים מהן השתוללו באזור המועצה האזורית שדות נגב, ואחת באזור המועצה האזורית אשכול. כוחות הכיבוי וההצלה כיבו את השריפות בתוך דקות ספורות, בלי שהאש התפשטה. חוקר שריפות מתחנת נתיבות קבע כי הן נגרמו מבלונים.

(עדכון ראשון 14:44)

עוד בוואלה!

יער האמזונס בברזיל נשרף בקצב חסר תקדים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully