וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה על לפיד: גזען, שוביניסט והומופוב

2.1.2003 / 8:21

תחלק מהבוקר עלונים ברחובות ובתיבות הדואר שבהן ציטוטים התומכים לכאורה בהאשמות; בעבודה אמרו: המטרה היא לחשוף את פרצופו האמיתי; לפיד: זה נמוך כמעט כמו מצבה של העבודה בסקרים

מפלגת העבודה מתחילה הבוקר לחלק עלונים ברחובות ובתיבות הדואר שבהן מוצג יו"ר שינוי, ח"כ יוסף (טומי) לפיד כגזען, שוביניסט והומופוב. בעבודה החליטו לתקוף חזיתית את לפיד, בעקבות סקרים שמהם עלה כי בשבועות האחרונים עוברים בוחרים פוטנציאליים רבים של העבודה לתמוך בשינוי.

בעלונים נכתב: "מה הפתק של שינוי אומר עליך?", ומיד אחר-כך שלוש גרסאות שונות: "יא גזען", "יא שוביניסט" ו"יא הומופוב". בכל אחד מהעלונים יובא ציטוט מתאים של לפיד המחזק לכאורה את הטענה שהובאה בכותרת העלון. בעבודה אמרו כי המטרה היא "לחשוף את פרצופו האמיתי של לפיד".

"אנשים בעלי כבוד"

לפיד אמר ל"מעריב" בתגובה: "שום דבר לא מעיד על ייאושה של מפלגת העבודה כמו הניסיון העלוב להכפיש את שמי בעזרת הציטוטים שאספה מהיקב ומהגורן, מ'פופוליטיקה', מהרדיו וממאמרים סאטיריים שפירסמתי במרוצת השנים"

"זה נמוך כמעט כמו מצבה של העבודה בסקרים. בין מיליוני המילים שפירסמתי, יש גם דברים שלא הייתי אומר אותם היום. רק ראשי העבודה מעולם לא אמרו דבר שסותר את מה שהם חושבים כעת, אבל זה הרי, כמו שכתב שיקספיר, 'אנשים בעלי כבוד'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully