וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2003 כבר כאן

31.12.2002 / 19:00

מדינות הפסיפיק חגגו את ערב השנה החדשה תחת אבטחה כבדה; באוסטרליה וניו זילנד חזו מאות אלפים במופעי זיקוקין מרהיבים; במלזיה צפה ראש הממשלה במפגן צניחה מהמגדלים הגבוהים בעולם

תחת אבטחה כבדה וחשש מפיגועי טרור חגגו היום מדינות הפסיפיק את ערב השנה החדשה 2003. מאות אלפי אוסטרלים הריעו כשזיקוקין בצורת יונת השלום האירו את שמי סידני, במופע מרהיב שנמשך כ-15 דקות. בשל החגיגות סגרה המשטרה את מרכז העיר לתנועת כלי רכב והציבה ברחובות מערך אבטחה כבד, שלא נראה בעיר מאז אירחה בשנת 2000 את האולימפיאדה. עם זאת נראה כי ריבוי השוטרים לא העיב על החוגגים. "אחרי כל הדיבורים על הטרור כל כך טוב לראות שהאוסטרלים התגברו על המצוקה. היתה לנו מסיבה מדהימה", אמר ראש עיריית סידני, פרנק סרטור.

אחת מהמדינות הראשונות בעולם שחגגו את הסילבסטר היתה ניו זילנד. באתר האינטרנט "וויז" דווח כי תושבי אוקלנד, העיר הגדולה במדינה, צפו בחצות במפגן זיקוקים שנורו מ"מגדל השמים", המתנשא לגובה 328 מטרים. במלזיה הידקה המשטרה המקומית את השמירה על מגדלי התאומים בקואלה למפור. בחצות צפו תושבי העיר וראש הממשלה, מאהטיר מוחמד, במפגן צניחה מהמגדלים הגבוהים בעולם (452 מטר).

במנילה, בירת הפיליפינים, הוצבו יחידות מיוחדות וסוכנים מוסווים סביב שגרירות ארה"ב ונציגויות זרות נוספות, כדי למנוע ניסיונות פיגוע בערב השנה החדשה.

תמונות מרחבי העולם

צילומים: רויטרס

ועוד

2003 בטיימס סקוור

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הנשיקות הראשונות של 2003

חוגגים עד אור הבוקר

חוגגים במזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully