וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצע "האיחוד הלאומי": לשלול אזרחות מסרבנים

30.12.2002 / 12:30

עוד במצע: תגובה לא פרופורציונלית להתקפה עיראקית – גם במחיר עימות עם ארה"ב; הפצצת ארמונו של אסד במקרה של התערבות סורית בלבנון; החזרת השגריר בקהיר; עונש מוות למחבלים

"יש לעגן בחקיקה אמצעי מחמירים, עד שלילת אזרחות, נגד אנשי שמאל כמו אורי אבנרי, לאה צמל וסרבנים למיניהם, המוציאים דיבת ישראל בעולם" – כך נכתב בטיוטת המצע של "האיחוד הלאומי" בראשות אביגדור ליברמן, תחת הסעיף "חקיקה ופיקוח הדוק על תנועות ואנשי השמאל הקיצוני". מסמך הטיוטה שסווג "סודי ביותר" והגיע לידי "מעריב" משקף עמדות קיצוניות בהרבה מאלה שהציגו רשימות האיחוד הלאומי וישראל ביתנו, המרכיבות כיום את האיחוד הלאומי, במערכת הבחירות לכנסת ה-15.

על גבול הצפון נכתב בטיוטה: "ישראל צריכה לבצע פעולה מסיבית בדרום לבנון, לקבוע שטח מפורז עד קו הליטני, לנקוט בשיטת ההפצצות הכבדות נגד יעדים אסטרטגיים בלבנון במקרה הסלמה ולא להסס לנקוט במכת מנע ולהפציץ את ארמון הנשיאות של הנשיא אסד בדמשק אם סוריה תיגרר לעימות".

המצע כולל סעיף הנקרא "הערכה מחדש של היחסים הדיפלומטיים עם מצרים", ובו מומלץ "להחזיר את השגריר הישראלי בקהיר ארצה". בהתייחס לאפשרות שעיראק תתקוף את ישראל נכתב: "כל פגיעה של עיראק בישראל תגרור תגובה מסיבית ולא פרופורציונלית, כדי שאף אחד לא יתעסק אתנו בעתיד, גם במחיר של סכסוך עם ארה"ב".

"גם במחיר עימות מלא"

כמו כן נכתב במצע: "האיחוד הלאומי תפעל להנהגת עונש מוות בחקיקה למחבלים רוצחים, כדי למנוע שחרורם המהיר במו"מ". המצע קורא גם ל"החזרת שליטה ישראלית מלאה בהר הבית ביום הראשון לכינון הממשלה החדשה, גם במחיר של עימות מלא".

בנוגע לערביי ישראל נכתב: "להדיח ראשי רשויות ערביות שיניפו דגל שחור ביום העצמאות ויכריזו עליו כ'יום הנכבה'"; "הנהגת משטר חירום במדינה במקרה של חידוש המהומות נוסח אוקטובר 2000";ו"הוצאת התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully