וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרדכי טרק את הדלת ואמר: 'לא חייבים תמיד עבודה'"

10.12.2000 / 9:40

המתלוננת השלישית במשפטו של יצחק מרדכי העידה בשבוע שעבר בבית המשפט; ש' היא זו שחשפה את פרשת ההטרדות המיניות, ובעקבותיה התלוננו שתי נשים נוספות; בעדותה סיפרה: "הוא הכניס את ידו מתחת לחולצה שלי. הוצאתי אותה וביקשתי ממנו להפסיק, אבל הוא הצמיד אותי לקיר"

בסוף השבוע הותר לפרסום פרוטוקול העדות של ש', המתלוננת השלישית במשפטו של איציק מרדכי. ש' היא המתלוננת שחשפה את פרשת ההטרדות המיניות, ובעקבותיה התלוננו עוד שתי נשים נגד מרדכי. עדותה נפרשה לאורך יום וחצי של דיונים, ובמשך 12 שעות סיפרה את מה שאירע בלשכת שר התחבורה בתל-אביב ב-25 בפברואר השנה.

"הארץ" מפרסם הבוקר כי ש' סיפרה במהלך העדות: "לפני שהספקתי לחשוב הוא התרומם מהספה, ומשך אותי ביד בחוזקה. אני זוכרת שמצאתי את עצמי בקצה של הספה, במצב של חצי שכיבה חצי ישיבה. הוא התיישב לידי, צמוד, רכן מעליי והכניס את ידו מתחת לחולצה שלי. הוא ליטף את בטני כמה פעמים והתחיל לעלות למעלה עם היד שלו. תפסתי את היד לפני שהספיק להגיע לחזה, הוצאתי אותה והעפתי אותה מעלי. קמתי מהספה ואמרתי: 'מה הולך כאן?' והוא אמר לי: 'מה קרה? למה את אדומה? אני לא מבין למה את צריכה להתבייש?".

היא סיפרה שאמרה למרדכי "באתי לעבוד, לא לבדר אף אחד ולא לשחק. אני חושבת שזה פשוט לא בסדר ולא יפה". היא עשתה צעד לאחור ולטענתה נצמד אליה מרדכי והדביק אותה לקיר בחוזקה: "אמרתי לו: 'אני מבקשת ממך להפסיק', אבל הוא חיבק אותי בחוזקה והעביר את ידו על הישבן שלי כמה פעמים". היא דחפה אותו ופתחה את הדלת כדי לעזוב, אבל מרדכי טרק את הדלת ואמר לה: "לא חייבים תמיד עבודה, אפשר להסתדר יופי בדברים אחרים".

לדבריה, כשהחלה לאסוף את חפציה, הוא יצא אחריה, נשק על צווארה ויצא מהבניין. היא פרצה בבכי ולטענתה, המאבטח של מרדכי שנכנס ללשכה, היה עד לכך. מיד לאחר מכן התקשר מרדכי אליה ממכוניתו ואמר: "אני רוצה שתדעי שזה היה מתוך חיבה מאוד גדולה אלייך. אני מאוד מחבב אותך ואני חושב שאת בחורה מקסימה. אני מאוד אודה לך אם לא תספרי, ושיישאר בינינו מה שהיה. ושתדעי, שוב, שזה היה מתוך חיבתי הגדולה אלייך".

במהלך החקירה הנגדית ניסו עורכי דינו של מרדכי לערער את אמינותה של ש', ולהוכיח כי פוטרה ממקומות עבודה קודמים בגלל בעיות אמינות. הם טוענים כי המציאה את האירועים משום שהיתה נסערת, לאחר שמרדכי נזף בה, בנוכחות אורחיו, משום שלא הכינה קפה ולא ענתה לקריאותיו בטלפון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully