וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד סירב להתעמת עם שריד בטלוויזיה

29.12.2002 / 10:17

הקרב בין שני הפוליטיקאים השנונים בכנסת לא ייצא לפועל, בעקבות החלטה של לפיד ברגע האחרון; במרצ אומרים: לפיד מפחד שיתגלה כי אין לו דרך מדינית וכלכלית; בשינוי אומרים: שריד בעצמו סירב בעבר להתעמת עם לפיד, ועכשיו נלחץ מהסקרים

זה יכול היה להיות עימות חזיתי בין שני הפוליטיקאים השנונים ביותר בכנסת - יו"ר שינוי, יוסף (טומי) לפיד, נגד יו"ר מרצ, יוסי שריד. הכל כבר היה מוכן, והיתה אפילו אכסניה מכובדת: תוכניתו של דן שילון בערוץ 2. ואולם ברגע האחרון החליטו בשינוי לסגת ולא לקיים את העימות.

במרצ אמרו אתמול כי לפיד סירב להתעמת עם שריד מחשש שיתגלה כי אין לו דרך מדינית וכלכלית. "אנחנו מזמינים את לפיד להתמודד בכל עת ועל כל סוגיה. חשוב שכל מי ששוקל להצביע שינוי יזכור שלפיד מסתיר מהציבור את דעותיו האמיתיות - כי אין לו דעות. אנו נחשוף איך הוא יצא נגד החרדים, אך סייע להעביר להם מיליארדים", אמר אתמול במרצ.

בשינוי אמרו כי הביטול נובע מכך שעימות כזה היה משרת רק את החרדים. במפלגה הוסיפו כי שריד סירב בעבר להתעמת עם לפיד בתוכניות טלוויזיה ורדיו. דובר שינוי אמר ל"ידיעות אחרונות": "כעת, כששריד נמצא בלחץ בגלל הסקרים, הוא מעוניין בעימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully