וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי לא להצביע בבחירות

איתי נאור

29.12.2002 / 10:06

למפלגת העבודה – כי זו הצבעה ליותר מדי אנשים כמו ויצמן שירי (שהשם שלו בהפוכה דווקא יוצא כוסית) ולפחות מדי אנשים כמו יוסי ביילין.

לישראל אחרת – כי הם משרתם הלוזרים של כל מני אדונים, פוליטיקה צעירה בריח נפטלין.

למרצ – כי נשבעתי שלא אצביע להם יותר ביום שבו סיכל יוסי שריד את הרצתו של שמעון פרס כמתמודד שלישי (ובעל סיכויים כלשהם) מטעם המפלגה בבחירות 2000 מול אריאל (אריק) שרון – מהלך שאם היה נעשה, גם אם פרס לא היה נבחר, וודאי היה מטיב עם מצבה של מרצ כיום, המתגאה ב-8 מנדטים מדולדלים בסקרים.

לעם אחד – כי אני חולה על סוציאליזם, אבל פוחד מדמגוגים. ולמרות שהם מתגאים בסיסמה הטובה ביותר של הבחירות עד כה – "פתאום כולם נהיו עמיר פרץ", זו עדיין סוג של גניבה מסלים שיידי.

לחד"ש-תע"ל – מכיוון שהצבתו של אחמד טיבי הבורגני במקום השלישי ברשימה הורידה את דב חנין, האנטי גלובליסט המבריק ואחד המועמדים המפתים ביותר לכנסת, ירידה תלולה הישר אל המקום הרביעי והספק ריאלי.

לשינוי – הו, טוב ששאלתם. כי זו מפלגה היפר קפיטליסטית, ימנית בלי להתבייש, שלא עשתה בכנסת האחרונה כלום (כולל מודי זנדברג) כולל כלום, ורצה רק על הטיקט של התרופה לכפייה הדתית פלוס הקטע של נקיון הכפיים. ובקשר לנקיון הכפיים – איכשהו קשה לי להאמין שמר טומי לפיד הוא הוא הסמל הרענן והצחור של ישראל החדשה והחופשית. איכשהו אני נזכר בקילוגרמים של ביטויים גזעניים ושובניסטים שלו, ואיכשהו אני נזכר בסיפורים המפחידים על תקופתו האפלה בתור איש החזק והצנזור בפועל של הערוץ הראשון והיחיד והמסואב ואיכשהו אני מתחיל לרעוד. ובנוגע לכפייה הדתית – בלתי אפשרי להבין אנשים שאומרים שלהצביע למען איכות הסביבה או ליגליזציה של סמים קלים זה מופרך, בעוד שלדעתם להצביע עבור אנטי כפייה דתית זה מכובד והגון. אני מאוד כועס על הכפייה הדתית בארצנו, לפחות כפי שאני כועס על ההזנחה והרשלנות הפושעת וחוסר הדעת בתחומים הירוקים, אבל אוכל בהחלט לאכול את הצפרדע של ישיבה בממשלה עם ש"ס, במקרה החלומי של ניצחון גוש השמאל בבחירות. להצביע לשינוי – זו שהכריזה שתשב רק בממשלות אחדות ובלי ש"ס, כאשר (סוף סוף) ברור ע"פ מצנע שבשנה הבאה לא תהיה ממשלת אחדות כזו, ולא משנה מי יהיה ראש הממשלה – להצביע לשינוי, זה בזבוז קולות, זריקה שלהם לפח המסריח של שנאת החרדים. את שינוי יעצרו רק הכיפות מלשתף פעולה עם הכיבוש הרצחני של שרון. ואני הכי פוחד מהם.

למפלגות הימין – הם מקבלים ממני פטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully