וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טראגי: מוזיקאי שהקליט קולות מהטבע נהרג בידי דוב בקנדה

ג'וליאן גות'ייר הצרפתי הפיק יצירות דרך צלילי הטבע, אך במהלך מסע בשטחים פראיים במדינה נגרר מהאוהל שלו על ידי דוב. המשטרה איתרה את גופתו רק יממה לאחר מכן בשל תנאי מזג האוויר הקשים

הטריטוריות הצפון מערביות. אתר רשמי
האזור מאוכלס בדלילות. הטריטוריות הצפון-מערביות/אתר רשמי

אמן צרפתי שהשתמש בצלילים מהטבע במוסיקה שלו נהרג בתקיפה של דוב בקנדה. חבריו של ג'וליאן גות'ייר, בן 44, אמרו כי הוא הותקף במחנה הסמוך לכפר טוליטה, שבטריטוריות הצפון-מערביות של קנדה, בשעות המוקדמות של יום חמישי שעבר. המשטרה טרם זיהתה את הגופה.

הוא יצא למסע באזור המאוכלס בדלילות יחד עם הביולוגית קמיל טוסקני, כדי להקליט צלילים חדשים לעבודתו. הזוג תכנן לנסוע מפורט פרובידנס לאינוויק, שתי עיירות שביניהן מפרידים כ-1,500 ק"מ של טבע, בתוך 30 יום.

טוסקני סיפרה לעיתון הצרפתי לה פריזיאן כי הדוב נכנס למחנה שלהם במהלך הלילה, וגרר את גות'ייר. המשטרה אמרה כי היא קיבלה אות מצוקה מטוסקני אחרי שהיא הצליחה לאתר קבוצה אחרת של מטיילים. עם זאת, רק למחרת נמצאה הגופה, בשל תנאי מזג האוויר הקשים.

הרשויות טרם זיהו את סוג הדוב שהיה מעורב בתקרית, אך שני דובים - גריזלי ושחור - נהרגו בשבוע שעבר כחלק מהחקירה. הדובים נלקחו לבדיקות כדי לקבוע אם הם היו אחראים לתקיפה הנדירה. למרות מספרם הרב, היו רק ארבע תקיפות קטלניות של בעלי חיים נגד בני אדם באזור ב-20 השנים האחרונות.

חבריו של האמן חלקו לו כבוד אחרון. מארק פלדמן, מהתזמורת הסימפונית של ברטאן, כתב בעמוד הפייסבוק שלה: "עבדותו הייתה נאמנה לרוח הסקרנות שלו, והצניעות שלו מול הכוח והיופי העצומים של הטבע. הוא רצה בראש ובראשונה להעביר לציבור דרך המוזיקה שלו את אהבתו ואת הכבוד שהוא רוחש לטבע".

שמונה ימים לפני מותו, תיאר גות'ייר את הזמן "האינטנסיבי, המתיש ומעורר ההשראה" שהוא חווה בשטח ההררי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully