וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: זוג מצרפת שגנב חול מסרדיניה עשוי להישלח למאסר

40 ק"ג ק"ג של חול נמצא בבקבוקים במכונית שלהם, שנעצרה לבדיקה שגרתית. הם סיפרו כי לא ידעו שזו עבירה על החוק, אך העונש על כך הוא בין שנה עד שש שנות מאסר

חוף פיסינאס ארבוס סרדיניה. ShutterStock
חוף פיסינאס ארבוס בסרדיניה/ShutterStock

זוג תיירים מצרפת עשוי להישלח לשש שנות מאסר אחרי שנעצר בחשד שגנב כמות גדולה של חול מחופיה הבתוליים של סרדיניה. אצל השניים נמצאו 40 ק"ג של חול בתא המטען של המכונית שלהם, שנעצרה לבדיקה שגרתית בזמן שהם התכוננו לעלות על מעבורת בדרך חזרה לארצם.

החול נמצא בתוך 14 בקבוקי פלסטיק עם חול, שנלקח מחוף ליד צ'יה שבדרום האי האיטלקי. הזוג אמר למשטרה כי הוא לא ידע שזה מנוגד לחוק, אבל הוא עשוי להישלח לשנה עד שש שנות מאסר.
האי שבמזרח התיכון נאבק במשך שנים בתיירים הגונבים את החול שלו, שנחשב למזכרת נחשקת או במקרים מסוימים משמש חול לאקווריומים. כדי לנסות לעצור זאת, חלק מהתושבים המקומיים לקחו על עצמם את התפקיד להגן על החופים.

אם הם רואים תיירים לוקחים חול או צדפות, הם מבקשים מהם להחזיר אותם. אם התיירים מסרבים, השומרים קוראים למשטרה או לפקחים. אחת מהם, פינה קרדו, סיפרה אתמול כי התיירים לעתים מתנהגים בגסות ובתוקפנות כשהם נתפסים.

"משפחה של גרמנים מילאה בקבוקים בחול. הקלטתי אותם בטלפון שלי כדי שהם לא יוכלו להכחיש זאת. האב התקרב אליי בצורה מאיימת, אבל בסופו של דבר הוא החזיר את החול לחוף", סיפרה לעיתון קוריירה דלה סרה.

היא מכונה "הסבתא השריפית" של חצי האי סיניס, שבחוף המערבי של האי, והיא מתנהגת בקשיחות אפילו עם נכדיה. "הם אומרים, 'סבתא, אנחנו לא יכולים לקחת אבנים הביתה כדי לשחק איתם?', ואני אומרת לא. אם כולם יעשו זאת, בקרוב לא יישאר חוף", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully