וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: נשים שולחות תמונות עירום פי 4 יותר מגברים

25.8.2019 / 9:48

מחקר שבוצע באוניברסיטת אריזונה בדק את תופעת הסקסטינג ומצא שנשים שולחות מרצונן תמונות עירום והודעות בעלות אופי מיני לפרטנרים שלהם - הרבה יותר מגברים. גם הסיבה לשיתוף שונה ומפתיעה

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: הפרסומת שמעודדת צעירים לעשות סקסטינג ולשלוח תמונות עירום

מחקר טוען כי בניגוד לדעה הרווחת, נשים הן אלה ששולחות תמונות עירום והודעות בעלות אופי מיני יותר מאשר הגברים. חוקרים מאוניברסיטת המדינה של אריזונה בדקו את תופעת הסקסטינג בקרב צעירים ומצאו שנשים שולחות תמונות עירום והודעות מיניות פי 4 יותר מגברים - וזאת כדי למנוע מהם לאבד בהן עניין. הממצאים חושפים גם כי נשים מוצאות בכך משהו משחרר ומעצים.

הדוקטורנטית מורגן ג'ונסטונבאו פנתה ליותר מאלף מעמיתיה הסטודנטים וביקשה מהם להסביר לה מדוע הם שולחים הודעות בעלות אופי מיני, במידה ושלחו כמובן. כדי להגיע למסקנות מייצגות, משתתפי המחקר, המגיעים משבע אוניברסיטאות אמריקאיות שונות, התבקשו לספר על הפעם האחרונה שהם שלחו תוכן בעל אופי מיני מפורש בהודעות. בהינתן 23 סיבות אפשרויות לכך, הם התבקשו לבחור אחת או כמה - ולפרט.

סקסטינג. ShutterStock
נשים שולחות תמונות עירום והודעות בעלות אופי מיני פי 4 יותר מגברים/ShutterStock

"נשים מוצאות בסקסטינג דבר מאוד מעצים כי הן יכולות ליצור מרחב בו הן מרגישות בטוחות לבטא את המיניות שלהן ולחקור את גופן", אמרה מורגן, "נשים העידו שהן רואות בחוויה הזאת מעצימה וגם לא מעצימה במקביל. כלומר, הן מרגישות שיש להן מה להרוויח מהאינטראקציה הזאת, אך יש להן גם מה להפסיד ממנה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקסטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully