וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: נצא למערכה רחבה אם נידרש, לא מתחשב בשיקולי בחירות

יקי אדמקר, שליח וואלה! NEWS עם פמליית רה"מ בקייב ואמיר בוחבוט

18.8.2019 / 17:22

ראש הממשלה הדף את הביקורת שנמתחה נגדו לנוכח ההסלמה בגבול רצועת עזה. "יש שאומרים שאני נמנע ממבצע צבאי רחב בגלל שיקולי בחירות, כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי עניינים" אמר לקראת המראתו לקייב. צה"ל פרסם תיעוד של חוליית המחבלים ששלושה מחבריה חוסלו אמש

עריכה: עמית שמחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) כי הבחירות בישראל אינן מהוות שיקול בקבלת ההחלטות לנוכח ההסלמה בגבול רצועת עזה בסוף השבוע, זאת בעקבות הביקורת שנמתחה נגדו בנושא. "יש שאומרים שאני נמנע ממבצע צבאי רחב בגלל שיקולי בחירות, כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי עניינים", הצהיר נתניהו זמן קצר לפני המראתו לביקור באוקראינה. "אם הדבר יידרש אנחנו נצא למערכה רחבה עם בחירות או בלי בחירות".

"אני משבח את צה"ל על הפעולה שבמהלכה חוסלו חמישה מחבלים בשטח עזה", אמר ראש הממשלה. "המשימה שלי לשמור על הביטחון ועל השקט ואנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות לשם כך. נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל. חמאס מכיר את נחת זרוענו".

רה"מ הממשלה ורעייתו לקראת ההמראה לביקור מדיני בקייב 18 באוגוסט 2019. עמוס בן גרשום לע"מ, אתר רשמי
"שיקולים עניניים". נתניהו לקראת המראתו,/אתר רשמי, עמוס בן גרשום לע"מ

מוקדם יותר תקף יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, את נתניהו על רקע ההסלמה. "בנימן נתניהו הוא פרנזטור מצוין, קמפיינר מעולה, אבל מנהיג חלש, חלשלוש, חסר מנהיגות וחסר יכולת לקבל החלטות ברגעי משבר אמיתיים", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו.

יו"ר "ימינה" איילת שקד אמרה כי "אם אנחנו לא נקבל את הכוח לעשות את השינויים האלה לא יוכלו לקרות. קוראת למצביעי הימין החילוני האידואולוגי, לכל הציונות הדתית על כל גווניה וזרמיה. וגם לליכוד תחדלו מהתקפות וצאו ותגדילו את הגוש. מאמינה שאנחנו יכולים להגיע ל61 מנדטים וגם יותר מזה". גם בנט התייחס למצב ברצועת עזה ואמר כי "אנחנו ניתן גב לכל פעולה התקפית של ראש הממשלה, המצב היום שהמדינות היא מדיניות של הכלה וצריך לעבור למתקפה בלתי פוסקת על ראשי הטרור, שצריכים להסתתר ולחשוש כל היום".

עוד בוואלה!

ב-40 מעלות חום: חיילים לא מורשים להדליק מזגן - בשביל לחסוך בתקציב

לכתבה המלאה
תיעוד מזיהוי חוליית המחבלים אמש סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל
מתוך תיעוד פעילות צה"ל ברצועה/דובר צה"ל

נתניהו המריא לאוקריאנה בהזמנת הנשיא ולדימיר זלנסקי, שם ידון עמו בכינון אזור סחר חופשי ובהידוק הקשרים בין המדינות. נתניהו יתקבל מחר בטקס קבלת פנים בארמון הנשיאות וייפגש עם הנשיא, תחילה בארבע עיניים ובהמשך לפגישה מורחבת וארוחת צהריים עם שתי הפמליות.

שני המנהיגים ישתתפו בטקס חתימה על הסכמים משותפים במספר תחומים. כמו כן, יידונו המנהיגים על המשך שיתוף הפעולה בסוגיות הבילטרליות השונות. הנשיא זלנסקי הושבע במאי האחרון, וזו תהיה הפגישה הראשונה בין השניים. מדובר בביקור ראשון של ראש ממשלת ישראל באוקראינה זה 20 שנה, הביקור האחרון היה בשנת 1999 של ראש הממשלה נתניהו.

רה"מ הממשלה ורעייתו לקראת ההמראה לביקור מדיני בקייב 18 באוגוסט 2019. עמוס בן גרשום לע"מ, אתר רשמי
בני הזוג נתניהו לקראת המראתם לאקראינה, היום/אתר רשמי, עמוס בן גרשום לע"מ

לקראת המראתו התייחס נתניהו לכמה סוגיות, בהן סאגת ביקור חברות הקונגרס הדמוקרטיות: "אנחנו מכבדים את כל חברי הקונגרס, והמטרה שלנו לאפשר כניסה של כולם. רק לפני שבוע נפגשתי עם עשרות חברי קונגרס דמוקרטים. השגריר דרמר התבטא בדיוק את העמדה הזו. יש חריג אחד, מי שבא להטיל חרמות עלינו, אנחנו לא מאפשרים לו כניסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully