וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מקרי רצח בחודש: תחנות הרכבת בגרמניה הופכות לזירות פשע

18.8.2019 / 15:21

גבר דקר אישה וצעיר בעיירה איזרלוהן על רקע היחסים האינטימיים בין השלושה, בזמן שהמקום היה הומה בנוסעים. זאת אחרי שילד ואישה נדחפו אל מותם בשתי תקריות נפרדות בחודש שעבר

עובדות חברת "דויטשה באן" ליד רכבת - פרנקפורט, גרמניה, 30 ביולי 2019. רויטרס
תחנת הרכבת בפרנקפורט שבה נדחף למוות ילד, בחודש שעבר/רויטרס

משטרת גרמניה אמרה כי אישה וגבר נדקרו למוות בתחנת רכבת צפופה בעיירה איזרלוהן, במקרה רצח שלישי בתחנת רכבת במדינה בתוך חודש. המשטרה אמרה כי הרקע לאלימות הוא היחסים האינטימיים בין שלושת אנשים.

סוכנות הידיעות הגרמנית דיווחה אתמול (שבת) כי המשטרה עצרה גבר בן 43 בחשד שרצח את האישה, בת 32, ואת הגבר הנוסף, צעיר בן 23. התחנה הייתה מלאה בנוסעים בזמן התקיפה, כולל מסיבת נישואים שבה השתתפו כ-20 אנשים. החשוד לא ניסה להתנגד בעת מעצרו. המשטרה אמרה כי אין ראיות המצביעות על כך שהרצח היה ממניעים שאינם אלימות בין בני זוג.

בסוף החודש שעבר נדחף ילד בן שמונה אל מותו בתחנת רכבת בפרנקפורט, והמשטרה אמרה כי החשוד, אזרח אריתריאי בן 40 שחי בשוויץ, היה תחת טיפול פסיכולוגי. כמה ימים קודם לכן, אישה נדחפה בפני רכבת בעיר ורדה. היא לא הכירה את הצעיר בן ה-28 שדחף אותה אל מותה.

אחרי הרצח של הילד בפרנקפורט, קרא שר הפנים הורסט זיהופר להגברת האבטחה בתחנות הרכבת ולהצבת מצלמות אבטחה נוספות במקומות ציבוריים.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully