וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו חשש מהלוויה ריקה. ואז מאות הגיעו לחלוק כבוד לאשתו שנרצחה באל פאסו

מרג'י רקארד הייתה אחת מ-22 הקורבנות בפיגוע בסניף וולמארט בעיר, ובעלה ביקש מחברי הקהילה להגיע להיפרד ממנה. הוא לא ציפה שרבים יגיעו מרחבי ארה"ב. "זה מדהים"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

אנטוניו באסקו ציפה לראות את הכנסייה כמעט ריקה בעת הלוויית אשתו שנהרגה בפיגוע באל פאסו, משום שאין לו משפחה בארצות הברית. הוא הזמין את הקהילה להשתתף בטקס, ונדהם למראה מספר האנשים הגדול שהגיע לחלוק לה כבוד אחרון.

מספר המשתתפים היה כה גדול, עד שחברת ההלוויות נאלצה להעביר את שירותיה למתקן גדול יותר. "זה מדהים", אמר באסקו. כ-700 בני אדם השתרכו בתור לטקס לזכרה של מרג'י רקארד, בת 63, אחת מ-22 הקורבנות בטבח שאירע בתחילת החודש בסניף של רשת וולמארט בעיר.

התור הקיף את הכנסייה והמשיך לכביש נוסף, ורבים מהמשתתפים הגיעו ממקומות אחרים בארצות הברית. הלה חיג'אזי הגיעה מסן פרנסיסקו. היא אמרה שהיא קראה את הסיפור של טוני באסקו וידעה שעליה להשתתף. "זה חדר ללב ולנשמה שלי, ולקחתי טיסה לאל פאסו. אנחנו צריכים להראות שכשאמריקה כואבת, כולנו כואבים", אמרה.

לפי ניו יורק טיימס, כ-900 זרי פרחים נשלחו להלוויה, חלקם אפילו מאסיה. אחרים נשלחו מדייטון, אוהיו, שחוותה טבח משלה שעות אחרי זה שקרה באל פאסו.

אנטוניו באסקו, שאשתו נרצחה בפיגוע בעיר אל פאסו, בטקס הלווייתה, 16 באוגוסט 2019. רויטרס
לא ציפה לכמות כה גדולה. אנטוניו באסקו בעת ההלוויה, שישי/רויטרס

דין רקארד, בנה של מרג'י מנישואיה הקודמים, אמר בעת הטקס, שכלל שירה ותזמורת מריאצ'י, כי אמו "אהבה כל אדם ללא קשר לצבע עורו, הדת שלו או שיוכו הפוליטי". הוא המשיך: "בכל מקום אני רואה את הפרחים האלו. אני לא חושב שאי-פעם ראיתי כל כך הרבה פרחים".

משתתפים בהלווייתה של מרג'י רקארד שנרצחה בפיגוע בעיר אל פאסו, 16 באוגוסט 2019. GettyImages
זרים נשלחו אפילו מאסיה. משתתפים בהלוויה/GettyImages

נכדה, טיילר, אמר כי "אנשים סיפרו לי שהם הגיעו מערים שונות, עם אמונות שונות. זה פשוט מדהים כמה אהבה ותמיכה כל אחד מכם הראה".

באסקו ורקארד נפגשו בבר בנברסקה לפני 22 שנה, ועברו בהמשך לאל פאסו. הוא סיפר כי חייהם היו כמו "סיפור מהגדות" ותיאר אותה כ"אהבת חייו".

אנטוניו באסקו, שאשתו נרצחה בפיגוע בעיר אל פאסו, בטקס הלווייתה, 16 באוגוסט 2019. רויטרס
אנטוניו באסקו, שאשתו נרצחה בפיגוע בעיר אל פאסו, בטקס הלווייתה, 16 באוגוסט 2019/רויטרס

תמונתו של מרג'י רקארד שנרצחה באל פאסו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully