וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קורבן ברמלה: צעיר בא להלוויית הנרצח - ונורה למוות בעצמו

16.8.2019 / 1:11

תושב העיר, כבן 24, נורה בהלוויית הצעיר שנרצח בליל רביעי בגינה ציבורית ברמלה - ומותו נקבע בבית החולים אסף הרופא בצריפין. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת המקרה

חשד לרצח ברמלה, אדם נורה למוות בגן ציבורי בעיר, 15 אוגוסט 2019. משטרת ישראל, עיבוד תמונה
זירת הירי הראשון/עיבוד תמונה, משטרת ישראל

צעיר כבן 24 נורה אמש (חמישי) למוות בשכונת ג'ואריש ברמלה - בהלווייתו של אדם שנרצח בעיר בלילה שלפני כן. הצעיר הובא לבית החולים אסף הרופא עם פצעי ירי שם קבעו הרופאים את מותו. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בחקירת נסיבות המקרה וסרקו אחר חשודים במעשה.

כאמור, בלילה שלפני כן נורה למוות ברמלה צעיר בן 23, תושב העיר. הירי התרחש בגינה ציבורית ברחוב שבזי ברמלה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע לאירוע פלילי ונפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את הצעיר מחוסר הכרה עם פצעי ירי, העניקו לו סיוע רפואי ובתום פעולות החייאה מתקדמות קבעו את מותו במקום.

פאראמדיק מד"א מור כהן וחובש בכיר במד"א יהודה חכמון סיפרו: "כשהגענו במקום הייתה המולה, ראינו צעיר כבן 25 שוכב בגינה ציבורית, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דפק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully