וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליכה בכוח על הרצפה: סייעת בגן בכפר סבא נאשמת בתקיפה

15.8.2019 / 15:00

תושבת העיר בת 56 נאשמה בתקיפת שני ילדים בני שלוש בשנה שעברה, בעת שעבדה בגן לילדים בעלי צרכים מיוחדים. באחד המקרים היא אחזה בילד, הרימה אותו באוויר והשליכה אותו בחוזקה אל הרצפה

הארכת מעצר למטפלת החשודה בהתעללות בפעוטון בשכונת גילה בירושלים. השלום ים./חדשות 12
התעללות בפעוט בראש העין. צילום מסך
התעללות בפעוטון בראש העין/צילום מסך

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושבת כפר סבא בת 56 בגין תקיפת שני ילדים בני שלוש בגן לילדים בעלי צרכים מיוחדים בשנה שעברה. מחקירת האירוע התברר כי הסייעת תקפה את אחד מהילדים כשהיא אוחזת בו בבית השחי בשתי ידיה, מרימה אותו באוויר ומשליכה אותו בחוזקה אל הרצפה. בהמשך, תקפה ילד נוסף בגן ותפסה אותו בחוזקה בידו, הרימה אותו באוויר והשליכה אותו אל חצר המקום בחוזקה.

אתמול הודיעה המשטרה כי זוג הורים מבאר שבע נעצרו בחשד להתעללות בבתם התינוקת בת שלושה חודשים. זאת בעקבות פנייה שהתקבלה מבית החולים סורוקה בו היא מאושפזת בטיפול נמרץ בימים האחרונים. מצבה יציב והיא סובלת מדימומים במוח. בית המשפט הורה על הארכת מעצרם של ההורים עד היום.

מאז שפונתה התינוקת לבית החולים היא מצויה בהשגחה רפואית. הממצאים על גופה עוררו את חשד הרופאים כי הותקפה והם הזעיקו את המשטרה.

ההורים, בני 48 ו-35, נעצרו בחשד לתקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי, בדיון בהארכת מעצרם עלה כי התינוקת טולטלה ונפגעה כתוצאה מכך. במהלך בדיקת CT זיהו הרופאים דימומים מוחיים בשלבים שונים של ספיגה אצל התינוקת באופן שמתיישב עם מספר אירועים של חבלת ראש במנגנון של טלטול. מהחקירה עד כה עולה כי פרט לממצאים הרפואיים אין כל תימוכים נוספים לחשד הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully