וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מרעב במעבה הג'ונגל: גורלה של הנערה שנעלמה במלזיה

15.8.2019 / 20:03

המשטרה המקומית הודיעה כי נורה קווירין, שגופתה נמצאה בתום חיפושים בינלאומיים נרחבים, מתה מדימום פנימי ככל הנראה כתוצאה מרעב ומתח מתמשכים. ממצאי הנתיחה שללו את האפשרות שהנערה בעלת המוגבלויות נחטפה או הותקפה מינית

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

הנערה בת ה-15 נורה קווירין שגופתה נמצאה במעבה הג'ונגל במלזיה מתה מדימום פנימי, ככל הנראה כתוצאה מרעב ומתח מתמשכים - כך הודיעו היום (חמישי) הרשויות במדינה. קווירין, נערה צרפתייה-אירית שנעלמה בעת חופשה משפחתית, נמצאה ללא רוח חיים עשרה ימים אחרי תחילת החיפושים הנרחבים אחריה.

משפחתה של קווירין, שתוארה בעלת מוגבלויות, טענה תחילה כי היא נחטפה, אך לא נמצא לכך ביסוס. כעת הודיעה המשטרה המלזית כי ממצאי ניתוח גופתה מעידים על כך שהנערה סבלה מדימום פנימי ולא נמצאו כל ראיות לחטיפה, "לעת עתה". כמו כן, מסרה המשטרה כי לא נמצאו ראיות גם לכך שהיא הותקפה מינית.

נורה קווירין, נערה בריטית שנעלמה במעבי הג'ונגל של מלזיה. אתר רשמי
היעלמותה עוררה תשומת לב בינלאומית. נורה קווירין/אתר רשמי

המשפחה שהתה באתר הנופש דוסון שבסרבמבן, כ-70 ק"מ מדרום לבירה קואלה לומפור. טרם מציאת הגופה, היא הציעה פרס כספי בגובה של עשרת אלפים ליש"ט על מידע שיוביל למציאתה של נורה. היעלמותה של הנערה עוררה תשומת לב בינלאומית ותמיכה במשפחה, וגוף עסקי מאירלנד שסירב להזדהות הציע פרס למי שימסור מידע שיוביל למציאתה. בחיפושים השתתפו גם אנשי שבטים ילידיים וגורמים מבריטניה, מאירלנד ומצרפת.

(עדכון ראשון 09:46)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גופתה של נורה בת ה-15 מובאת במסוק לעיר סרמבן, מלזיה. רויטרס
גופתה של נורה מועברת למרכז רפואי במלזיה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • מלזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully