וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: נמליץ על נתניהו, אך הוא חייב מנוע אידיאולוגי חזק

14.8.2019 / 12:46

איש "ימינה" התייחס לאמירות במערכת הפוליטית לפיהן הוא וראשת המפלגה איילת שקד, לא ימליצו על נתניהו לראשות הממשלה מיד לאחר הבחירות. "אנחנו לא ליברמן, אצלנו אין משחקים", אמר בנט. "ההחלטה התקבלה על דעת המפלגה כולה"

צילום: מתוך ה-FB של נפתלי בנט, עריכה: ניב מעוז

נפתלי בנט, איש ימינה, אמר היום (רביעי) כי המפלגה תמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה, זאת בעקבות טענות שנשמעו במערכת הפוליטית לפיהן בנט וראשת המפלגה, איילת שקד, לא ינהגו כך. "נמליץ על נתניהו לראשות הממשלה", אמר בנט. "הוא צריך להיות ראש ממשלה אבל חייב מנוע אידיאולוגי חזק לצדו".

בנט גם מתח ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. "אנחנו לא ליברמן שעושים משחקים, ההחלטה היא על דעת כל ראשי המפלגה", אמר. "אנחנו בוודאי חושבים שנתניהו צריך להיות ראש הממשלה כי הוא מועמד הימין אבל לאורך כל השנים למדנו שאם הגורם הדומיננטי בממשלה הוא השמאל, מדיניות הליכוד הולכת שמאלה. ואם הגורם הדומיננטי הוא אנחנו, הליכוד הולך ימינה.

בחירות חוזרות, איילת שקד, נפתלי בנט ומתן כהנא, הימין החדש 21.07.20. ראובן קסטרו
שקד ובנט בעת ההכרזה על הקמת המפלגה החדשה, בחודש שעבר/ראובן קסטרו

לדבריו, "המצב המושלם הוא להצביע ימינה אבל אתה מקבל את הלב הפועם, הנשמה הימנית, הגנרטור הימני שדואג שהממשלה לא תלך עם גנץ, עמיר פרץ ואהוד ברק. את המסר הזה אנחנו נסביר עוד פעם ועוד פעם כדי לעצור את שתיית המנדטים של נתניהו מאיתנו".

את הדברים אמר בנט למרות החלטת נתניהו לנקוט אסטרטגיה חדשה לפיה הליכוד יתקוף בחודש שנותר עד לבחירות את כל המפלגות מימין לליכוד, ובראשן את ימינה, שבה חברים איילת שקד, בנט, רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' ושאר נציגי המפלגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully