וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון במעון: חמישה ילדים נספו בשריפה בארה"ב

12.8.2019 / 13:47

הרשויות טרם גילו מה הוביל לפרוץ השריפה במבנה בעיירה במדינת פנסילבניה, וארבעה מחמשת ההרוגים, בני שמונה חודשים עד גיל שבע, היו בני משפחה אחת. "מנסים להבין איך זה קרה"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

חמישה ילדים מתו הלילה (שני) בשריפה במבנה מגורים במדינת פנסילבניה שבארצות הברית, שבו שוכן גם מעון. הרשויות בעיר ארי אמרו כי בעלי המקום פונה לבית חולים וכי אחד השכנים נפצע גם כן. ראש מערך הכיבוי בעיר, גאי סנטון, אמר כי הקורבנות היו בני שמונה חודשים עד שבע.

ולרי לוקט-סלופסקי, שעמדה מעבר לרחוב, אמרה כי היא הייתה סבתם של ארבעה מהילדים. לדבריה, הם נשארו במעון משום שהוריהם עבדו במהלך הלילה. היא סיפרה לעיתון מקומי כי למשפחה היו שני ילדים ושתי ילדות, שהשתמשו במעון במשך כמעט שנה. "כולנו באובדן, מנסים להבין איך זה קרה", היא אמרה.

מפקח הכיבוי הראשי, ג'ון ווידומסקי, אמר לעיתון כי השריפה ככל הנראה התחילה באזור הסלון שבקומה הראשונה, אך הסיבה לפריצתה טרם ידועה. מעון "משפחת האריס" מוגדר כמקום המספק שירותים לילדים, "24 שעות, שבעה ימים בשבוע, כולל בחופשות. אנחנו מספקים אמצעי תחבורה ומלמדים ילדים כישורים נדרשים לפי הגיל". לפי הבדיקה האחרונה שנעשתה במקום ב-28 בדצמבר, המעון מילא את דרישות הבטיחות.

(עדכון ראשון 11:11)

חמישה פעוטות וילדים, ארבעה מהם אחים, נספו בשריפה 
שפרצה במעון יום בעיר אירי שבמדינת פנסילבניה. רויטרס
זרים שהניחו תושבים לזכר הקורבנות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully