וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב קמבודיה נתקע בין שני סלעים וחולץ רק אחרי ארבעה ימים

16.8.2019 / 11:10

סום בורה, 28, יצא לג'ונגל כדי לאסוף גללי עטלפים ששימשו לדישון חקלאי. הוא ניסה להכניס את גופו בין הסלעים אחרי שהפנס שלו נפל לשם ונתקע. למזלו אחיו מצא אותו אחרי שלושה ימים והזעיק את כוחות החילוץ שהוציאו אותו אחרי ניסיונות ארוכים שערכו 10 שעות

CCTV

בסרטון - איך מצא את עצמו גבר שיכור תקוע בתעלה ברוחב 40 ס"מ?

סם בורה, בחור בן 28 מקמבודיה, יצא לג'ונגל בשבוע שעבר כדי לאסוף גללים של עטלפים ששימשו לדישון חקלאי. זה התחיל כמו עוד יום שגרתי של החקלאי המקומי, עד שהפנס שלו נפל בין שני סלעים בדרך ליעדו והוא ניסה להידחס לשם כדי להחזירו. כשניסה להיכנס לתעלה הצרה, בורה המסכן נתקע בין שני הסלעים. תאמינו או לא, אבל הוא חולץ משם רק לאחר כמעט ארבעה ימים ובאורח נס נותר בחיים.

אחרי שלא שב הביתה, משפחתו הומדאגת של סם החלה לחפשו. למרבה מזלו, אחיו מצא אותו אחרי שלושה ימים כשהוא עדיין בחיים והזעיק את אנשי החילוץ, שנאלצו לעבוד קשה מאוד באזור הסלעי בג'ונגל שבפרובינציה הצפון מערבית של באטמבאנג. לא פחות מ-200 אנשי חילוץ עמלו כדי לחלץ את הבחור התקוע על ידי שבירה וחציבה בשכבות הסלע שמחצו אותו. אחרי מאמץ עילאי שנמשך קרוב ל-10 שעות, סם חולץ כשהוא במצב קשה. הוא היה חלש מאוד ונלקח לבית החולים המקומי, שם קיבל עזרה ראשונה.

גבר קמבודי תקוע. צילום מסך
תארו לכם להיות במצב הזה ארבעה ימים בלי אוכל ומים?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully