וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה לפני שבוע לישראל לטפל בקשישים - ונעצרה בחשד להתעללות

10.8.2019 / 23:48

בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרה של אטיבור פולוטובה, שחשודה שתקפה קשישה בת 71 בדירתה בעתלית ומנעה ממנה להזעיק עזרה. שכניה שמעו צעקות בדירתה אך עורך דינה טען כי מדובר באי הבנה, "אדם תשוש נפש צועק, זה חלק מהמצב"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
חשד שהעובדת שתקפה קשישה בה טיפלה (צילום: ראובן קסטרו)/ראובן קסטרו

בית משפט השלום בחיפה האריך הערב (שבת) בשלושה ימים את מעצרה של אטיבור פולוטובה, שחשודה בתקיפת קשישה בה טיפלה. פולוטובה, עובדת זרה שהגיעה לארץ מאוזבקיסטן לפני כשבוע, נעצרה בחשד שהכתה את האישה בת ה-71 בדירתה בעתלית. כמו כן עלה חשד שמנעה מהקשישה הזעקת עזרה לאחר שנפגעה.

בעקבות התקיפה הקשישה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים כרמל בחיפה. השופטת סיגלית גץ-אופיר, מצאה כי מחומרי החקירה עולה חשד סביר שפולוטובה ביצעה את העבירות המיוחסות לה ושוכנעה כי יש חשש לשיבוש הליכי משפט, וכן כי נשקפת ממנה סכנה לציבור.

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
מעצרה של העובדת הזרה הוארך בשלושה ימים. בית משפט השלום בחיפה/אתר רשמי, ללא

עו"ד אולג פרגין המייצג את העובדת הזרה מטעם הסניגוריה הציבורית, הכחיש בשמה את המיוחס לה. הוא הלין על התנהלות המשטרה, שלדבריו עצרה אותה רק מפני שהקשישה התלוננה, מבלי שחקרה איש מבני משפחתה ולא ידעה לומר בבית המשפט אם יש בדירתה מצלמות. "אדם תשוש נפש צועק, זה חלק מהמצב", הסביר פרגין לגבי טענת המשטרה כי "שכנים שמעו צעקות". הוא אמר כי פולוטובה מסרה הסבר לאופי הטיפול, לחבלות שנמצאו על הקשישה ולאופן בו הן נגרמו.

לפני כחודשיים הוגש כתב אישום נגד תושב קריית גת בן 23 בעקבות תקיפת קשישים בעיר. הצעיר נעצר בעקבות דיווח כי היכה קשיש בן 80 וגרם לו חבלות בכל חלקי גופו. בעת הגעת השוטרים למקום, ולאחר תחקור קצר של הקשיש שהותקף בו מסר תיאור של החשוד, החלו השוטרים בסריקות אחריו אז ניגשה קשישה בת 69 נוספת לשוטרים וסיפרה להם כי ערב לפני כן הותקפה אף היא על ידי החשוד והצביעה על מקום מגוריו.

בסריקה בבניין אותר החשוד בדירתו והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר תוך שטען בפני השוטרים כי הוא זה בכלל שהותקף על ידי הקשיש. בסיום חקירתו בה מסר גרסתו נכלא הצעיר ומעצרו הוארך בצאת חג השבועות בבית המשפט בכמה ימים נוספים לטובת המשך החקירה. במהלך ימים אלו התייצבה קשישה נוספת כשהיא מסתייעת בהליכון ודיווחה במשטרה כי גם היא נפלה קורבן לאלימות של החשוד לפני כשבועיים, ובכך עלה מספר קורבנותיו לשלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully