וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופות תלויות מהגשר: הקרטל האימתני של מקסיקו שלח מסר לאויביו

המחזה המחריד התגלה בעיר אורואפן, כש-19 גופות נמצאו ברחבי העיר, חלקן מבותרות. "אנשים נחמדים, המשיכו בשגרה שלכם", נכתב בשלט שתלה קרטל חליסקו, אחד האכזריים ביותר במדינה

צילום: טוויטר

הקרבות האכזריים בין קרטלי הסמים של מקסיקו סיפקו מחזה מחריד עם גילוי 19 גופות מושחתות. תשע מתוכן נתלו מגשר בעת שהקורבנות ערומים למחצה, ולפחות עשר גופות מבותרות ועליהן סימני ירי אותרו בשני מוקדים סמוכים. הטבח אירע בעיר אורואפן, כ-400 קילומטרים מערבית למקסיקו סיטי ומאחוריו עומד קרטל חליסקו. לצד הגופות נתלתה כרזה עם ראשי התיבות של הקרטל ובה נכתב: "אנשים נחמדים, המשיכו בשגרה שלכם".

התובע במדינת מיצ'וקאן, אדריאן לופז סוליס, האשים ברצח את היריבות בין הקרטלים הנאבקים על שליטה בסחר בסמים. עוד הוסיף כי חיילים נשלחו לאזור כדי לחקור את מעשי הרצח ולתפוס את האחראים. בין הקורבנות היו גם שלוש נשים. בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראו ארבע גופות, ערומות למחצה, תלויות מגשר, כששתי גופות אחרות שרועות על הכביש מתחת בזמן שהתושבים ממשיכים בשגרת חייהם.

גופות של קורבנות קרטל הסמים חליסקו תלויות בגשר בעיר אורואפן, מקסיקו, 8 באוגוסט 2019. אתר רשמי
שלוש מהקורבנות היו נשים. הגופות התלויות בגשר/אתר רשמי

הקרבות בין הכנופיות היריבות הפכו את מיצ'ואקן לאחת המדינות המדממות ביותר של מקסיקו. מתוך ייאוש, כמה תושבים הקימו "קבוצות הגנה עצמית" כדי להילחם בפשיעה. אורואפן, אחת הערים הגדולות ביותר במדינה, משמשת זירת קרב מרכזית בין קרטלי הסמים, שמלחמתם הותירה עשרות אלפי הרוגים מאז שפרצה ב-2006.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully