וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בגרמניה: ירדני רצח את שותפו לשעבר עם חרב באמצע הרחוב

מוחמד עיסא התחזה במשך ארבע שנים למבקש מקלט סורי, וכשחשד בשותפו לשעבר לדירה שגילה לרשויות על זהותו האמתית - הוא רצח אותו. התקיפה הקשה תועדה, כשעיסא איים על עוברי אורח שלא יתערבו ונמלט מהזירה

עריכה: ניר חן

משטרת גרמניה עצרה מבקש מקלט מירדן, שלפי החשד רצח את שותפו לשעבר לדירה עם חרב באמצע הרחוב אחרי שהוא גילה שהוא התחזה לאזרח סוריה. עיסא מוחמד נעצר אחרי הרצח המזוויע של ווילהלם אל, כפי שזוהה על ידי התקשורת המקומית, באזור מגורים בעיר שטוטגרט.

מוחמד, שעבד במקדונלדס, חי בגרמניה כפליט סורי בארבע השנים האחרונות, שבהן קיבל הטבות מהמדינה. עם זאת, התגלה שהוא למעשה תושב ירדן, שאזרחיה אינם זכאים למעמד פליט. לא ברור אם הקורבן אכן העביר את המידע הזה לרשויות, כפי שסבר מוחמד.

בסרטונים מהאירוע נשמע מוחמד צועק: "מה שלחת לברלין?". במקביל, עוברי אורח צרחו בהיסטריה בזמן שהוא עמד מעל שותפו לשעבר וחתך אותו עם החרב. מוחמד ספוג הדם איים על מי שניסה להתערב, לפני שפגע פעם אחרונה בקורבן ונמלט מהמקום. במהלך החקירה במשטרה, ביקש מוחמד עזרה קונסולרית מהשגרירות של ירדן במדינה.

אזרח ירדני תוקף את שותפו לשעבר בחרב ברחוב בעיר שטוטגרט, גרמניה, אוגוסט 2019. אתר רשמי
איים על העוברים ושבים. מוחמד בעת התקיפה/אתר רשמי

העיתון הגרמני "בילד" דיווח כי הוא התחקה אחר אחיו של מוחמד, אחמד בן 21 בירדן. על פי הדיווח נחשף כי עיסא עזב את ירדן בנובמבר 2014 ונסע לטורקיה שם השיג דרכון סורי מזויף.

אחמד אמר: "אז הוא עלה על סירת מבקשי מקלט ששטה בים התיכון והגיע ליוון. בפברואר 2015 הוא כתב ואמר לנו שהוא הגיע לגרמניה. הוא פגש אישה גרמנית ממוצא ערבי ונישא לה בטקס נישואין אסלאמי. לאחר חצי שנה התברר שהיא כבר נשואה, ואז הוא עזב אותה כשגילה כי היא בהריון לתאומים שאינם שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully