וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נערים מצרפת חשודים באונס קבוצתי באתר נופש בספרד

8.8.2019 / 16:32

החמישה, בני 18 ו-19, נעצרו אחרי תלונה של שתי צעירות נורבגיות שסיפרו כי הכירו אותם ברשת ונפגשו עמם בדירה ששכרו בעיר בנידורם. אחת מהן ברחה, ואילו השנייה נאנסה

העיר בנידורם, ספרד. רויטרס
חוף הים בבנידורם/רויטרס

חמישה תיירים מצרפת נעצרו בחשד לאונס קבוצתי של תיירת נורבגית בעיר הנופש בנידורם - כך אמרה היום (חמישי) המשטרה בספרד. המשטרה אמרה כי החשודים, בני 18 ו-19, נלקחו לבית משפט אחרי שהעבירו את הלילה בכלא בעקבות מעצרם יום קודם לכן. גורמים בבתי המשפט לא הגיבו לפניות ולא ברור אם החשודים הודו במעשים.

המשטרה אמרה כי היא קיבלה שיחה ממרכז בריאות מקומי ביום רביעי, אחרי ששתי נשים נורבגיות בנות ה-20, החיות בספרד, פנו לבקשת עזרה. הן אמרו שהן הכירו את הנערים הצרפתים דרך הרשת ואז הן נפגשו עמם. בהמשך, הם הגיעו לדירה שבה שהו החשודים, ואחת מהן עזבה את המקום אחרי שהותקפה מינית, לדבריה. לאחר מכן, אמרה המשטרה, הצעירה השנייה שנשארה מאחור נאנסה.

בשנים האחרונות עסקה ספרד באונס קבוצתי שהתרחש במהלך מרוץ השוורים בעיר פמפלונה הסמוכה, אחרי שבית משפט זיכה בהחלטה מעוררת מחלוקת חמישה גברים מאונס, והרשיע אותם רק בתקיפה מינית. מוקדם יותר השנה הפך בית המשפט העליון את הפסיקה, והעבירה שבה הורשעה הקבוצה - שכונתה "להקת הזאבים" - הוחמרה לאונס.

חמשת הנאשמים הורשעו באונס ונשלחו ל-15 שנות מאסר כל אחד. בעקבות גזר הדין, הבטיחה ממשלת ספרד להחמיר את הענישה על אונס קבוצתי.

  • עוד באותו נושא:
  • ספרד
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully