וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה: האיש שהולך אחורה 700 ק"מ ברגל כדי להיאבק בהרס היערות

5.8.2019 / 12:53

מדי בסטוני בן ה-43 חוה על בשרו את השמדת הטבע באזור הר הגעש שבו הוא חי, והוא החליט לעשות את המסע לבירה כדי לפגוש את הנשיא. "אני מקווה שהממשלה תתחיל לדאוג לסביבה, כך שהדור הצעיר ידאג לה"

צילום: רויטרס

תושב אינדונזיה הולך אחורה מביתו שבמזרח ג'אווה עד לבירה ג'קרטה כדי לעורר מודעות להרס היערות במדינה. הדרך בת 700 הקילומטרים היא קשה מספיק, אך מדי בסטוני רוצה למשוך תשומת לב לקמפיין שלו באמצעות הצעידה יוצאת הדופן.

בסטוני, בן 43, יצא לדרכו ב-18 ביולי מביתו שנמצא בכפר על הר וויליס, הר געש שגובהו 2,500 מטר במחוז ג'אווה שנפגע מבירוא היערות. הוא מקווה לפגוש את הנשיא ג'וקו ווידודו עם הגעתו לבירה בהמשך החודש. "אני מקווה שהממשלה תתחיל לדאוג לסביבה, כך שהדור הצעיר ידאג לה", אמר האב לארבעה לערוץ של רויטרס.

בסטוני עובר מרחק של 20 עד 30 ק"מ ביום, כשהוא נושא רק מזון קל ומים, ומראה המחוברת לתיק שלו עוזרת לו להימנע ממכשולים בדרך. בזמן שהוא חלף על העיירה סרגן שבמרכז ג'אווה, תושבים הסתכלו עליו בתדהמה. "אני חושב שזה משוגע ובלתי אפשרי, לעבור כזה מרחק רחוק בהליכה לאחור", אמר אמביאר. "אבל יש לו משימה נאלצה ואנחנו תומכים בו. אנחנו רק מקווים שהוא יגיע לג'קרטה".

לפי גרינפיס, יותר מ-740,000 קמ"ר של יער גשם - שטח שכמעט כפול מזה של יפן - נכרתו, נשרפו או נשחקו בחצי המאה האחרונה.

תושב אינדונזיה הולך אחורה מביתו שבמזרח ג'אווה עד לבירה ג'קרטה, 
מרחק של 700 ק"מ, כדי לעורר מודעות להרס היערות במדינה. רויטרס
התושבים נדהמו. בסטוני צועד לבירה ג'קרטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully