וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזאב הפרסי" לא מורשה להיכנס לארה"ב: "הוא איראני, זו בעיה"

האדי צ'ופאן האיראני הוא מפתח גוף בעל שם עולמי, אך בשל המשבר בין המדינות הוא לא קיבל ויזה לקראת תחרות מר אולימפיה המתקיימת בלאס וגאס. "האיש הזה הוא כישרון, הוא אחד הטובים ביותר בעולם"

מפתח הגוף האיראני האדי צ'ופאן. אתר רשמי
בחודש שעבר הוא זכה בתחרות בקנדה. צ'ופאן/אתר רשמי

האדי צ'ופאן, שרירן בן 31 מאיראן, לא יוכל להשתתף בתחרות "מר אולימפיה" בלאס וגאס בחודש הבא אחרי שלא קיבל אישור כניסה לארצות הברית על רקע המתיחות בין המדינות. צ'ופאן, המכונה על ידי אוהדיו בתור "הזאב הפרסי", העפיל לטורניר שיתקיים בין 12 ל-15 בספטמבר. שמו מופיע באופן קבוע באתר התחרות, הנחשבת ליוקרתית ביותר בתחומה ושם בנה ארנולד שוורצנגר את הקריירה שלו, כשניצח בה שבע פעמים.

בוב סיצ'ריו, שמארגן את התחרות מאז 2005, אמר כי הוא כולם היו רוצים לראות אותו מתמודד. "האיש הזה הוא כישרון, הוא אחד הטובים ביותר בעולם", אמר. בחודש שעבר הוא זכה בתחרות בקנדה, שלא הקשתה עליו להשיג אשרת כניסה, אולם איראן הוכנסה לצו ההגירה של הנשיא דונלד טראמפ. "זה משהו ממשלתי בין ארצות הברית לאיראן", אמר.

צ'ופאן לא קיבל ויזה גם בשנה שעברה ואמר כי זאת "אפליה" נגדו. הוא ומאמנו לא הגיבו לבקשות שהופנו אליהם.

דייב פלומבו, שבבעלותו אתר האוהדים RXmuscle, אמר לניו יורק פוסט כי "הוא איראני, זאת הבעיה". הוא הוסיף: "אני קורא לממשל להעניק להאדי ויזה על בסיס העובדה שהוא ספורטאי על שצריך להיות חסין מפני הפוליטיקה והסנקציות נגד ממשלתו".

חברת אמריקה מדיה בע"מ, שבבעלותה התחרות, אמרה כי היא עושה הכול כדי לאפשר להאדי להיכנס לארצות הברית דרך עורכי דין המתמחים בהגירה. נציגי שירותי ההגירה בארצות הברית סירבו להגיב.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully