וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בא לי להקיא": השגריר בפנמה טוען כי הושפל בבדיקה בנתב"ג

4.8.2019 / 8:18

רדא מנצור המשמש שגריר ישראל בפנמה כתב בחשבון הפייסבוק כי הוא ובני משפחתו עברו תשאול אגרסיבי לאחר שאמר כי הם מגיעים מעוספיא. "30 שנה של השפלה ועוד לא סיימתם, בקרו בבית הקברות המרכזי לחללי צה"ל הדרוזים שבכפר". ברשות שדות התעופה טענו: אין פסול בעבודת הסורקת

שגריר ישראל בפנמה רדא מנצור. אתר רשמי
"צריכים ללמוד מה היא הקרבה ומה הם ממלכתיות ודרך ארץ. מנצור/אתר רשמי

שגריר ישראל בפנמה רדא מנצור העלה אתמול (שבת) טענות נגף אגף האבטחה בנתב"ג לאחר בידוק ביטחוני משפיל שעבר לדבריו. בפוסט שהעלה בחשבון הפייסבוק תיאר מנצור את חוויותיו מנסיעה עם משפחתו לפנמה ואת שאלותיה של בודקת ביטחונית בכניסה לנמל התעופה. לדברי מנצור, כשאמר לבודקת הביטחונית כי הוא ובני משפחתו מגיעים מעוספיא, היא החלה לנהוג באגרסיביות ובזלזול.

לאחר שהצהיר כי הוא ובני משפחתו נוסעים לפנמה לצורך עבודתו בשגרירות, "המאבטחת סוקרת במבטים ארוכים את כולנו אחד אחד. מתעכבת על פני הבת הקטנה שלי ומסכמת: טוב אתה יכול להמשיך". מנצור כתב לאחר התקרית כי "שלושים שנה של השפלה ועוד לא סיימתם. פעם הייתם מפרקים אותנו בטרמינל היום התקדמנו ואנחנו חשודים רק במחסום הכניסה".

השגריר הוסיף לתקוף את נתב"ג ואמר: "אגב עוספיא הוא לא כפר בשטחים אלא מקומו של בית הקברות המרכזי לחללי צה"ל הדרוזים. אני ממליץ שתיקחו את מנהלי האבטחה שלכם ואת הארגון המנחה שלהם לביקור בבית הקברות הזה וילמדו שם מה היא הקרבה ומה הם ממלכתיות ודרך ארץ. עד אז יש לי משהוא אחד להגיד לכם: בא לי להקיא!".

הפוסט של רדא מנצור. אתר רשמי
הפוסט של מנצור/אתר רשמי

משרד החוץ מסר כי בתיאום עם רשות שדות התעופה הוא יצר קשר עם רדא, שאותו הגדירו כ"שגריר ותיק ומוערך", לבין גורמי המקצוע ברשות על מנת שהמקרה ייבחן. "אנחנו מאמינים שהמפגש המרכזי המתרחש בנקודות הכניסה והיציאה מהארץ, בין אזרחים ומבקרים בישראל לבין משרתי הציבור, כולל אלה האמונים על נושא הביטחון, צריך להעשות במקצועיות ובה בעת להיעשות מתוך תפיסה של שירותיות ולהתקיים מתוך כבוד הדדי", נמסר.

מדובר רשות שדות התעופה נמסר: "הבידוק הביטחוני בנתב"ג הינו ללא הבדל דת, גזע או מין ובאופן שיוויוני. כשאתה פוגש למעלה מ-25 מיליון נוסעים בשנה יש מי שיבחר להיפגע ממפגש עם מאבטחת שעושה עבודתה.עוד בטרם בוצע תחקיר ומקריאת הפוסט אין שום פסול בעבודת הסורקת. גם מיטב חברי כמו חבריך ובני משפחתנו קבורים בבית קברות צבאיים. אני מציע לכבוד השגריר שיגיד לבת שלו בפעם הבאה שהסורקת עושה הכל כדי להגן עליה ועל המדינה".

(עדכון ראשון: 19:31, 03/08/19)

  • עוד באותו נושא:
  • פנמה
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully