וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי אלון בדרך לעסקת טיעון

20.12.2002 / 8:19

אלון דורשת הפחתת סעיפי אישום וקביעה כי ביצעה את הגניבה עבור אחיה, בשל חשש לחייו; הפרקליטות דרשה לצרף לעסקה את האח - אולם הוא סירב; גורם משפטי: השאיפה היא לסיים המשפט בקרוב

אתי אלון, הנאשמת בגניבת רבע מיליארד שקל מהבנק למסחר, עשויה לחתום על עיסקת טיעון עם הפרקליטות. עשרה ימים לאחר שהחל משפטה של אלון ושל אביה, אביגדור מקסימוב, הושעו המשך הדיונים, לשם סגירת העיסקה. ב"ידיעות אחרונות" דווח כי גורם משפטי המכיר את המתרחש בתיק, אמר כי השאיפה היא לסיים את המשפט בעיסקת טיעון בזמן הקרוב.

העיסקה היתה אמורה להיחתם כבר לפני שבוע, אך המו"מ בין הצדדים התפוצץ, לאחר שהפרקליטות דרשה כתנאי לעיסקה את צירופו של אחיה של אתי, עופר מקסימוב, לעיסקה - אך מקסימוב התנגד.

פרקליטיהם של אלון ואביה מבקשים שבמסגרת העיסקה יושמטו מכתב האישום סעיפי האישום על הלבנת ההון ושיבוש הליכי משפט. עוד הם דורשים שיצויין שאלון לא גנבה את הכסף לעצמה אלא ביצעה את גניבת הענק עבור אחיה, מתוך מחשבה שחייו בסכנה. ככל הנראה לא יצויין בעיסקה העונש, והשופטת היא שתקבע אותו.

אלון ואביה הואשמו בגניבה של 254 מיליון שקלים מכספי הבנק למסחר באופן מתוכנן, מתוחכם ושיטתי. כתב האישום המקורי מפרט את ההונאה שביצעה אלון, ששימשה כסגנית מנהל מחלקת השקעות בבנק למסחר. בין העבירות העומדות נגדם נכללות גם קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה בידי עובד ובידי מורשה, קבלת דבר מרמה בנסיבות מחמירות, זיוף והלבנת הון. נגד אביגדור מקסימוב נטען גם כי ניהל אורח חיים של מהמר, ביזבז סכומי כסף גדולים לשם כך ואף ניהל בית הימורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully