וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה: מנהיגת כת ש"הצילה" את מאמיניה מרעב נשלחה למאסר

שין אוק-ג'ו הקימה כנסייה שהתריעה על אסון עולמי מתקרב, וגררה את תומכיה לפיג'י וניצלה אותם כדי להקים אימפריה כלכלית תוך ניצולם ופגיעה פיזית בהם. בית משפט גזר עליה שש שנות מאסר

צילום: JTBC News, עריכה: רענן פוגל

מנהיגת כת בקוריאה הדרומית נשלחה לשש שנות מאסר אחרי שהחזיקה את מאמיניה בשבי ונקטה כלפיהם אלימות. שין אוק-ג'ו, שהקימה את כנסיית "גרייס רוד", שכנעה 400 אנשים לעבור לפיג'י ב-2014, כשהבטיחה ששם הם יהיו מוגנים מאסון טבע שעומד לפקוד את המדינה. עם זאת, כשהגיעו לשם, דרכוניהם נלקחו מהם ורבים מהם סיפרו כי הם הוכו על מנת "להוציא מהם רוחות רעות".

בית משפט בקוריאה הדרומית הרשיע אותה ביום שני בכמה עבירות פליליות חמורות, הכוללת תקיפת ילדים והונאה. "הקורבנות היו חסרי אונים מול המכות שספגו, והם עברו לא רק עינוי פיזי אלא גם היו נתונים לפחד חמור ולהלם נפשי", קבע בית משפט בבית המשפט המחוזי בסוואון. "בלתי נמנע להטיל עונש כבד נגד מעשים לא חוקיים שבוצעו בשם הדת".

חמישה בכירים אחרים בכנסייה, שבה רואות הכנסיות הנוצריות המרכזיות במדינה כופרת, נשלחו לעונשי מאסר גם כן. הכנסייה עצמה לא הגיבה.

מנהיג כת שנשלחה למאסר, קוריאה הדרומית. רויטרס
"הקורבנות היו חסרי אונים". מנהיגת הכת/רויטרס

שין, שנעצרה ביולי אשתקד, הזהירה כי העולם עומד בפני רעב כבד, אבל אמרה למאמיניה שהם יהיו בטוחים בפיג'י. הכנסייה חכרה שטח בסמוך לבירת האי והקימה אימפריה כלכלית גדולה, שבה הועסקו המאמינים. היא זכתה בכמה מכרזי בנייה וקיבלה מראש הממשלה המקומי אות על מצוינות עסקית. כמה מיליוני אזרחים בקוריאה הדרומית משתייכים לפי הדיווחים לקבוצות המקדמות רעיונות שוליים, והעניין בהן הולך וגדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully