וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הן היו שתי אימהות שנאבקו בפשע בשיקגו. ואז הן נרצחו

שנטל גרנט ואנדריאה סטודמאייר, אימהות לארבעה ולשלושה ילדים, היו חלק מתנועת מחאה שקמה כדי להיאבק באלימות המשתוללת בעיר - אך הן בעצמן נפלו קורבן שלה. המשטרה לא יודעת מדוע ירו בהן מרכב חולף ואם הן היו המטרה. "מי הבא בתור?"

אנדרה סטודמאייר (משמאל) ושנטל גרנט, שיקגו. אתר רשמי
גרנט/אתר רשמי

שתי נשים משיקגו, שהיו פעילות נגד מעשי האלימות המשתוללים בעיר, נורו למוות בעת עצרת בעיר. שנטל גרנט ואנדריאה סטודמאייר התנדבו בארגון "אימהות נגד מעשי הרג חסרי הגיון" והן הקימו מחנה מחאה ברחוב, כשביום שישי נורו על ידי נוסעי מכונית שטח כחולה. הרצח שלהן קרה ביום שישי, והמשטרה טרם עצרה חשודים.

תומכי המחאה הזדעזעו מהרצח והבטיחו להוקיר את זכרן. "זה אזור מפחיד, כל עוד אנחנו חוששים", אמרה לרשת ABC בשיקגו חברת התנועה מריה פייק, על פינת רחוב סאות' סייד שיקגו, שבה נרצחו שתי האימהות. "זה היה גן עדן שנבנה על ידי האימהות. חוסר האנושיות הוא מזעזע".

גרנט, בת 26, הייתה אימא לארבעה ילדים, וסוטדמאייר, בת 35, הייתה אימא לשלושה. "זה מפחיד ושובר את הלב, אני לא מצליחה לישון משום שאני מנסה להבין איך אפשר לעצור זאת", אמרה טמאר מנאסה, מייסדת תנועת המחאה. "מי הבא בתור? אני רק ממשיכה לחשוב, מי הבא בתור?".

התנועה הקימה את מחנה המחאה שלה לפני כארבע שנים, בתקווה להפחית את היקף האלימות, והאימהות מציעות מזון ושירותי יעוץ והדרכה לתושבים. גבר בן 58, שהיה במקום, נפצע בזרועו בתקרית. "זה יותר מדי מה שקורה כאן", אמר לשיקגו סאן-טיימס האיש, שביקש שלא להזדהות עם שובו לזירת הירי כדי לחלוק כבוד. "המבוגרים לא יכולים לצאת ולשבת במרפסת, הילדים לא יכולים לשחק. זה פשוט, וואו. כולם מפחדים".

המשטרה בשיקגו אמרה כי אין לה ראיות בשלב זה המצביעות על כך שהקורבנות היו המטרה, אך גם לא ראיות שמפריכות את הסברה הזו. הרשויות בעיר שבמדינת אילינוי אמרו כי 48 בני אדם נורו בסוף השבוע האחרון, ושמונה מהם נהרגו.

קמפיין רשת שהוקם כדי לאסוף 5,000 דולר על מנת "להעמיד לדין את רוצחי האימהות האלו" צבר כבר יותר מ-8,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully