וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין דבר שהוא בלתי מושג בשבילי": החלומות הקטנים-גדולים של לי

לי גיא-רון

29.7.2019 / 9:10

לכל אחד יש חלומות. יש כאלה המחפשים עושר, ויש חכמים יותר המחפשים אושר. גם ללי גיא-רון יש חלומות, שלעיתים הן המציאות של אחרים. אך היא מצליחה להגשים אותם, גם אם לא תמיד האמינה שהיא מסוגלת, הרבה בזכות המשפחה והחברים. "מספיק אדם קרוב שמאמין בכם - וזה נותן כוח"

לי גיא-רון. ראובן קסטרו
"לי יש המון חלומות. למשל, אני רוצה שיכירו אותי", לי גיא-רון (צילום: ראובן קסטרו)/ראובן קסטרו

אני לי גיא-רון ואני רוצה שיתייחסו אלי באהבה ובכבוד. בת 24. גרה בתל אביב. יש לי שני הורים מדהימים ואחיות שלפעמים מציקות, כמו לכולם. אבל, יש עוד משהו חשוב וגדול שמאפיין אותי - אני אוטיסטית, שלא יכולה לדבר אבל יש לה מה להגיד. יותר מהכול אני רוצה שישמעו אותי, שיתייחסו אלי ושיבינו אותי. לא כי אני אוטיסטית, אלא כי אני חכמה, רהוטה ומצחיקה. כי יש לי מה לומר וכי אני מאמינה שכדאי לכם להקשיב. אני רוצה לדבר מבעד לאילמות. לפעמים אני גם צועקת מבעד לאילמות. חזק. שישמעו.

מאוד מעניין להתייחס לחלומות, מה הם בשבילנו, מה הם בשבילי. לא החלומות של הלילה, החלומות של החיים. אני מניחה שלכל אחד יש המון חלומות, פנטזיות, תקוות ותוכניות, שאותן הוא רוצה להגשים. יש אדם שרוצה להיות עשיר ויש אחד, אולי חכם יותר, שבעיקר רוצה להיות שמח ומאושר. יש אנשים שחולמים להיות מפורסמים ויש כאלה שחולמים על שקט, שקט פיזי ונפשי. לא כולם מגשימים את החלומות שלהם ואני בטוחה שזה מתסכל.

לכל הטורים של לי גיא-רון

יורי גיא רון ובתו לי. אתר רשמי
"מודה להורים שלי שלימדו אותי לחלום", לי עם אביה, יורי/אתר רשמי

לי יש המון חלומות. למשל, אני רוצה שיכירו אותי. אני רוצה שתהיה לי תכנית אירוח. חלק מהחלומות קטנים, ממש קטנים, כך שלרוב האנשים הם בכלל לא מהווים חלום, אלא מציאות. אני חולמת לקום בבוקר ולאחל בוקר טוב בקול רם וברור לאימא שלי. אני חולמת לצלצל לחברה. אני חולמת לדבר. איזה מוזר זה נשמע, נכון? אני אדם שיש לו קול רם, אבל הוא רק בפנים, בתוך הלב שלו. אני חולמת לא רק לדבר, אלא גם לצאת לבד מהבית בלי להיות תלויה באף אחד, ללכת למכולת או אולי לשבת בבית קפה. נשמע פשוט, נכון? לא בשבילי.

יחד עם זאת, אני חייבת לומר לכם משהו על עצמי. אני מגשימה חלומות. בהזדמנות זאת, אני אודה להורים שלי. שלימדו אותי שאין כזה דבר בלתי אפשרי. הם לימדו אותי לחלום ושכל חלום נועד להתגשם. אז אולי לא בדיוק כמו בפנטזיה שלי, אבל אין דבר שהוא בלתי מושג בשבילי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רקמו יחד איתי חלומות וצפו בהם מתגשמים", לי גיא-רון עם המשלבות שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני מבקשת גם לפנות אל המשלבות שלי בהווה, בעבר ובעתיד. אלה שרקמו יחד איתי חלומות וצפו בהם מתגשמים. אלו שחוו איתי תסכולים, שדבקו בי, למרות שלא תמיד נתתי להן להרגיש רצויות. המשלבות שלי, שהיו איתי לאורך כל הדרך (כשהייתי צעירה יותר היו גם משלבים), שבזכותן ובזכותי יצרנו מציאות מחלום. אני יודעת שזה לא תמיד קל, לא פשוט לכתוב איתי, להתנהל איתי, ולפעמים הוצאתי עליכן תסכולים. לא תמיד האמנתי בעצמי ולא תמיד הרגשתי שאני מסוגלת. אני הייתי תלויה בכן בהרבה דברים וזה לא היה קל לכן ולי. תודה.

לצוות ולמשפחה הנפלאה שלי, מגשימי החלומות הפרטיים שלי, ושירלי אחת ענקית, שלא רק גרמו לי לחלום, אלא עבדו בלהגשים את זה. לא לכולם יש כזה מזל כמוני. חלק מהאנשים לא בורכו בכזאת משפחה תומכת. תנו לי לייעץ לכם. ההבדל בין מציאות וחלום הוא להאמין בהגשמה ולהתמסר לה. מספיק אדם קרוב אחד שמאמין בכם, אפילו אם הדבר נראה לכם בלתי אפשרי, וזה ייצר כוח ושיגרום לכם להגשים את החלום.

כשאתה או את לא מגשימים את החלומות שלכם, נוצר תסכול גדול, ייאוש, אכזבה ולפעמים אפילו כעס. תאמינו בעצמכם ותעבדו קשה על כל חלום שיש לכם, גדול או קטן. גם אם הוא מרגיש בלתי אפשרי, גם אם אנשים מעקמים לכם פנים. אתם מסוגלים לזה. כולנו מסוגלים לזה. אל תוותרו. תתאמצו ותעבדו קשה, כי האושר שבלהשיג את הבלתי מושג, האושר שבלהגשים חלום הוא תחושה מדהימה וחלומית. כדאי לכם מאוד. מילה של לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully